Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då köper man nytt!

Men Henrik, du måste väl hålla med om att det är mycket roligare att springa med en FR på armen? Bara det att då behöver man en ny dator för att lättare och snabbare kunna redigera kartorna i efterhand...

Visst var det kanske lite smashläge på att raljera med den rubriken med tanke på alla löparprylar som finns att köpa, men faktum är att jag håller med Henrik. Jag blir helt klart mer harmonisk och trivs bättre med livet på alla plan när jag tränar ordentl

Har aldrig varit speciellt intresserad av prylar utom när det gäller idrott. Grabbarna hemma vet att pappa alltid är förstående inför behovet av en ny klubba eller nya bollar eller ..... 😀

Jag blev så glad när jag återupptäckte löpning som alternativ till gym och lyckades passera jobbighetsgränsen så att träningsvärk och utmattning plötsligt kändes skönt igen. Plötsligt blev jag sporrad att testa triathlon nästa år vilket gett det nya dimen

En ytterligare variant på balansen mellan ägande, konsumtion och träning:

"På nåt sätt så kretsar hela samhället kring att man ska utbilda sig, lyckas och tjäna pengar. Varför då? För att köpa mer saker? För att åka längre bort på semester? Nä, nån måtta

Det kan aldrig bli för dyrt att investera i sin egen hälsa.
Det brukar jag säga om nån börjar rota i hur mycket jag lägger på träning.

Inkentinken........

Märkligt nog håller jag med de flesta av er fastän ni säger emot varandra. =)
Efter att jag kommit igång med min träning i år och då framförallt löpningen så har jag som så många andra köpt massvis av nya träningsprylar och kläder. Det är kul och gör en e

Blir man en bättre löpare om man har tre par skor?
Man har ju bara ett par fötter!!!;)