Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 09:33Jag svarar både ja och nej på frågan. Nej-delen är för att det är inte så noga med att få just springa. Blir det snö så kommer jag att åka skidor istället, blir det isar så kommer jag att åka skridskor.
Däremot är det för mig så att jag får sådana sympt
Jag svarar både ja och nej på frågan. Nej-delen är för att det är inte så noga med att få just springa. Blir det snö så kommer jag att åka skidor istället, blir det isar så kommer jag att åka skridskor.
Däremot är det för mig så att jag får sådana sympt
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 11:59Jag blir absolut mindre "glad" om träningen uteblir. Detta har studerats och det senaste är kanske att:
"– Vår forskningshypotes var att musklerna tillverkar något ämne som har en välgörande effekt på hjärnan. Men vi fann egentligen det rakt motsatta: vä
Jag blir absolut mindre "glad" om träningen uteblir. Detta har studerats och det senaste är kanske att:
"– Vår forskningshypotes var att musklerna tillverkar något ämne som har en välgörande effekt på hjärnan. Men vi fann egentligen det rakt motsatta: vä
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 09:52Jag blir också lättirriterad och tycker allt är svårt om jag inte får springa.
Jag ser till att komma utomhus ändå en stund på lunchrasten eller så. Det tycker jag hjälper upp humöret. Flera korta promenader sliter kanske inte lika mycket på strasiga kr
Jag blir också lättirriterad och tycker allt är svårt om jag inte får springa.
Jag ser till att komma utomhus ändå en stund på lunchrasten eller så. Det tycker jag hjälper upp humöret. Flera korta promenader sliter kanske inte lika mycket på strasiga kr
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 20:24Jag lever på hoppet och springer en udda 5 km eller två per vecka, men om det inte ger sig snart får jag lov att lägga ner helt och hållet! Då måste jag hitta alternativ träning. Eftersom höftböjaren strejkar så får övriga muskler göra jobbet, och det är
Jag lever på hoppet och springer en udda 5 km eller två per vecka, men om det inte ger sig snart får jag lov att lägga ner helt och hållet! Då måste jag hitta alternativ träning. Eftersom höftböjaren strejkar så får övriga muskler göra jobbet, och det är
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 20:37Håller tummarna för att din höftböjjare skärper ihop sig!
Håller tummarna för att din höftböjjare skärper ihop sig!
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 22:22Ja huva vad det kan vara deppigt att inte få kuta när man vill.
Jag fick en bristning under skulderbladet någonstans som påverkar nerver och kunde under en period inte springa och det var verkligen nära döden. Jag upptäckte sedan att det gick att tvinga
Ja huva vad det kan vara deppigt att inte få kuta när man vill.
Jag fick en bristning under skulderbladet någonstans som påverkar nerver och kunde under en period inte springa och det var verkligen nära döden. Jag upptäckte sedan att det gick att tvinga
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 06:57Jag väljer att se det som att löpningen ger mig fantastiskt mycket, även på det mentala planet.
Jag har nyligen mist min älskade sambo i cancer så det senaste året har varit ett helvete jag inte i min vildaste fantasi kunde tro existerade. Löpningen har
Jag väljer att se det som att löpningen ger mig fantastiskt mycket, även på det mentala planet.
Jag har nyligen mist min älskade sambo i cancer så det senaste året har varit ett helvete jag inte i min vildaste fantasi kunde tro existerade. Löpningen har
Quote from Funbeat user on 4 December 2014, 07:37(L) Kristina!
Jag hoppas att du är rädd om dig och tar han om dig!Löpningen ger mig otroligt mycket, och jag har nu lovat mig själv ca 2 veckor löpfrihet för att se om det hjälper höftböjaren.
Ska testa spinning, med styret högt och utan att dra benet
(L) Kristina!
Jag hoppas att du är rädd om dig och tar han om dig!
Löpningen ger mig otroligt mycket, och jag har nu lovat mig själv ca 2 veckor löpfrihet för att se om det hjälper höftböjaren.
Ska testa spinning, med styret högt och utan att dra benet
Quote from Funbeat user on 4 December 2014, 09:22Jenny, vad gör du för rehab?
När jag får långdragna problem med någon muskel, typ överbelastningar eller efteront-som-inte-vill-ge-sig efter en akutskada så brukar det fungera bra om man provocerar det ordentligt. Man försöker hitta en rörelse som framka
Jenny, vad gör du för rehab?
När jag får långdragna problem med någon muskel, typ överbelastningar eller efteront-som-inte-vill-ge-sig efter en akutskada så brukar det fungera bra om man provocerar det ordentligt. Man försöker hitta en rörelse som framka
Quote from Funbeat user on 5 December 2014, 10:53Jag ber om ursäkt för att mitt förra inlägg kan tolkas så att jag menar att man skall belasta en skadad muskel.
Jag ger ett exempel: om jag vrickar foten eller skadar vadmuskulaturen, så skall jag genast ut och springa. Det är inte så jag menar.Genom a
Jag ber om ursäkt för att mitt förra inlägg kan tolkas så att jag menar att man skall belasta en skadad muskel.
Jag ger ett exempel: om jag vrickar foten eller skadar vadmuskulaturen, så skall jag genast ut och springa. Det är inte så jag menar.
Genom a