Quote from Bjarne Lewin on 7 December 2014, 12:09Jag är inte heller bra på höftböjarproblem, men kan inte låta bli att tänka på fler alternativträningstyper typ rullskidor fast bara stakning, inlines, skridsko, stavlöpning där du engagerar överkroppen men ändå kör korta steg, rodd m.m. Det finns så himl
Jag är inte heller bra på höftböjarproblem, men kan inte låta bli att tänka på fler alternativträningstyper typ rullskidor fast bara stakning, inlines, skridsko, stavlöpning där du engagerar överkroppen men ändå kör korta steg, rodd m.m. Det finns så himl
Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 07:36Tack allihopa! (L)
Just nu kör jag rehab och styrketräning, men också att försöka hitta de "insomnade" höftböjarna psoas major och iliacus. Funkar så där. Har en fantastisk sjukgymnast som är mycket, mycket skicklig, men inte ens han kan trolla. Det är r
Tack allihopa! (L)
Just nu kör jag rehab och styrketräning, men också att försöka hitta de "insomnade" höftböjarna psoas major och iliacus. Funkar så där. Har en fantastisk sjukgymnast som är mycket, mycket skicklig, men inte ens han kan trolla. Det är r
Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 12:38(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 14:24Hmmm....
Inte min bästa höst/vinter...
Har inte kommit igång med löpningen än men har kört på med spinning och styrketräning (och rehab).
Lyckades med konststycket att halka omkull efter spinningen förra söndagen, och tog emot mig med höger hand. Enligt r
Hmmm....
Inte min bästa höst/vinter...
Har inte kommit igång med löpningen än men har kört på med spinning och styrketräning (och rehab).
Lyckades med konststycket att halka omkull efter spinningen förra söndagen, och tog emot mig med höger hand. Enligt r
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 19:46Kram tillbaka Jenny! Tungt.... <3
Kram tillbaka Jenny! Tungt.... <3
Quote from Catharina Brattlin on 25 January 2015, 20:37Jädrigt trist Jenny!
BILD:http://lasses-hifi.com/wp-content/uploads/484884_433928390025286_887718604_n.jpg
Kram! (L)
Jädrigt trist Jenny!
BILD:http://lasses-hifi.com/wp-content/uploads/484884_433928390025286_887718604_n.jpg
Kram! (L)
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 21:19Oflyt, Jenny! Hoppas det går bra!
Oflyt, Jenny! Hoppas det går bra!
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 23:28Jag har samma problem men tycker jag har kontroll över det. Framför allt lutar jag mig mot att det inte får blinkar ensidigt, tror en del av oss inte tränar nog varierat och framför allt inte vilar i tillräcklig mängd.
Jag ser det som att varje aktivitet
Jag har samma problem men tycker jag har kontroll över det. Framför allt lutar jag mig mot att det inte får blinkar ensidigt, tror en del av oss inte tränar nog varierat och framför allt inte vilar i tillräcklig mängd.
Jag ser det som att varje aktivitet
Quote from Funbeat user on 27 January 2015, 07:51Tack alla ni för gulliga kommentarer!
Jag kommer igen! Min sjukgymnast tror att jag är på väg tillbaka till löpningen och handleden är bara en tillfällig motgång, men ack så småirriterande...
56 dagar utan löpning. Jag siktar ju på bergsulta igen i sommar
Tack alla ni för gulliga kommentarer!
Jag kommer igen! Min sjukgymnast tror att jag är på väg tillbaka till löpningen och handleden är bara en tillfällig motgång, men ack så småirriterande...
56 dagar utan löpning. Jag siktar ju på bergsulta igen i sommar
Quote from Funbeat user on 27 January 2015, 10:32I somras sprang jag tre pass i veckan. Sedan blev jag gravid med foglossning från sådär sjätte veckan (brukar dyka upp framåt vecka 35 för de flesta).
GAAAALET sugen på att ut och springa trots slask och halka. Men nu är det bara två månader kvar till ned
I somras sprang jag tre pass i veckan. Sedan blev jag gravid med foglossning från sådär sjätte veckan (brukar dyka upp framåt vecka 35 för de flesta).
GAAAALET sugen på att ut och springa trots slask och halka. Men nu är det bara två månader kvar till ned