Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2008, 12:54Visst är det så att vi kan påverka vårt liv genom aktiva val. Tex man väljer den eller den gymnasielinjen, man gifter sej med den eller den osv. Men vad är det
som styr våra val? Vad är det som får oss att välja? Jag tror egentligen det är sällan våra va
Visst är det så att vi kan påverka vårt liv genom aktiva val. Tex man väljer den eller den gymnasielinjen, man gifter sej med den eller den osv. Men vad är det
som styr våra val? Vad är det som får oss att välja? Jag tror egentligen det är sällan våra va
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 13:02Fast slumpen och ödet är inte samma sak.
Fast slumpen och ödet är inte samma sak.
Quote from Catharina Brattlin on 20 November 2008, 13:36Det är sant.
Det är sant.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 15:06Sylvia, som Jack påpekade så triggade jag på det där med utmätta dagar. Fördjupningen i er dialog därefter är riktigt läsvärd, tack.
Sylvia, som Jack påpekade så triggade jag på det där med utmätta dagar. Fördjupningen i er dialog därefter är riktigt läsvärd, tack.
Quote from Catharina Brattlin on 20 November 2008, 15:27Kul att Du tyckte det var lästvärt. 🙂
Jag skulle kunna fördjupa mig i såna här saker hur mycket som helst! Existentiella frågor berör mig mycket. Läser nog för mycket av bl a Paolo Coelho. (H)
Kul att Du tyckte det var lästvärt. 🙂
Jag skulle kunna fördjupa mig i såna här saker hur mycket som helst! Existentiella frågor berör mig mycket. Läser nog för mycket av bl a Paolo Coelho. (H)
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2008, 20:25Självklart han man som individ full och absolut kontroll över den egna träningen.
Det är ingen mer än du själv som avgör om ett träningspass blir av eller ej. Man kan dissekera det i det oändliga men jag tror man landar på den egna personliga viljan, allt
Självklart han man som individ full och absolut kontroll över den egna träningen.
Det är ingen mer än du själv som avgör om ett träningspass blir av eller ej. Man kan dissekera det i det oändliga men jag tror man landar på den egna personliga viljan, allt
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:25"Det kan inte vara bra att träna som du gör"
- nä, du har rätt jag ska gå in igen och sätta mig framför TVn några timmar
fattar personen inte ironin där kan man lägga till... såg att det var extrapris på chips också 3 för 30.
har det inte nått hem rik
"Det kan inte vara bra att träna som du gör"
- nä, du har rätt jag ska gå in igen och sätta mig framför TVn några timmar
fattar personen inte ironin där kan man lägga till
... såg att det var extrapris på chips också 3 för 30.
har det inte nått hem rik
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 15:45Håkan Z : Din sötnos (L) Det tackat jag för.
Jag har iofs i en annan tråd berättat om den andra kategorin kollegor som jag inspirerat! Men det var en annan tråd det...:-)
Håkan Z : Din sötnos (L) Det tackat jag för.
Jag har iofs i en annan tråd berättat om den andra kategorin kollegor som jag inspirerat! Men det var en annan tråd det...:-)
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 15:08Jag tror att jag är träningsberoende för jag har inte tränat förrän förra söndagen och jag är lättirriterad
Jag tror att jag är träningsberoende för jag har inte tränat förrän förra söndagen och jag är lättirriterad