Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 07:49många säger att jag tränar för mycket med ,men jag älskar träning
många säger att jag tränar för mycket med ,men jag älskar träning
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 09:09Herregud - folk kallar MIG för hurtbulle och sportfåne bara för att jag cyklar till jobbet ibland. Det är deras avundsjuka/beundran som gör att de fäller dylika kommentarer, tror jag.
Herregud - folk kallar MIG för hurtbulle och sportfåne bara för att jag cyklar till jobbet ibland. Det är deras avundsjuka/beundran som gör att de fäller dylika kommentarer, tror jag.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 11:42Förmodligen Lena,
i betraktarens ögon osv.
Förmodligen Lena,
i betraktarens ögon osv.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 12:07Dem i omgivningen är nog avundsjuka på att vi orka träna så bra
Dem i omgivningen är nog avundsjuka på att vi orka träna så bra
Quote from Lotta W on 19 November 2008, 21:43Det är bara att stå på sig och glida in i rollen som sportfåne 🙂
Det är bara att stå på sig och glida in i rollen som sportfåne 🙂
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2008, 21:43Jag är en sportfåne. Och jag är stolt över det!
Eller kanske ASF:
Jag heter Christer och jag är en sportfåne!
Jag är en sportfåne. Och jag är stolt över det!
Eller kanske ASF:
Quote from Lotta W on 19 November 2008, 21:45Jag heter Christer och jag är en sportfåne!
😀
😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 21:46Hej Christer!
Hej Christer!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 21:47AF-varianten.
Jag heter David och är en fåne.
AF-varianten.
Jag heter David och är en fåne.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 23:23Hmmm, nu handlade inte den här tråden om att komma ut som (sport)fåne vilket ni inte behöver säga rakt ut för att övertyga mig. Får man be om återgång till ämnet alltså...............
Hmmm, nu handlade inte den här tråden om att komma ut som (sport)fåne vilket ni inte behöver säga rakt ut för att övertyga mig. Får man be om återgång till ämnet alltså...............