Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 12:52M Nilson: Ja precis så tycker jag också. Många sæger att de har "råd" att æta skræpmat før att de trænar så mycket. Men jag tycker mig inte ha det. Æter jag "dålig" mat så orkar jag ju inte træna ordentligt den dagen. Varfør føstøra sitt træningpass med o
M Nilson: Ja precis så tycker jag också. Många sæger att de har "råd" att æta skræpmat før att de trænar så mycket. Men jag tycker mig inte ha det. Æter jag "dålig" mat så orkar jag ju inte træna ordentligt den dagen. Varfør føstøra sitt træningpass med o
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:26Lady:
Aha, kul 🙂 Jag spelar och engagerar mig i spelfrågor, och blir ofta arg eller full i skratt över idioti som kommer upp. Datorspel är inte så mycket konstigare än annat, det mesta är mer eller mindre dumt att göra 22 timmar i sträck utan sömn elle
Lady:
Aha, kul 🙂 Jag spelar och engagerar mig i spelfrågor, och blir ofta arg eller full i skratt över idioti som kommer upp. Datorspel är inte så mycket konstigare än annat, det mesta är mer eller mindre dumt att göra 22 timmar i sträck utan sömn elle
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:28Mer on topic, idag kommenterade min pappa, sådär i förbifarten, att ibland är det inte bra att träna för mycket.
Han är dock ursäktad, han syftar på att musklerna fattar snabbare än lederna, och att det kan vara bra att ta det lugnt i början. Jag vet in
Mer on topic, idag kommenterade min pappa, sådär i förbifarten, att ibland är det inte bra att träna för mycket.
Han är dock ursäktad, han syftar på att musklerna fattar snabbare än lederna, och att det kan vara bra att ta det lugnt i början. Jag vet in
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:40>Däremot vet jag inte om jag håller med om föräldraansvaret. Han är 15, klart han ska kunna åka iväg ensam en helg.
Vi pratar nog inte om samma tonåring då för den här åkte ingenstans, han bjöd hem sex kompisar.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/arti
>Däremot vet jag inte om jag håller med om föräldraansvaret. Han är 15, klart han ska kunna åka iväg ensam en helg.
Vi pratar nog inte om samma tonåring då för den här åkte ingenstans, han bjöd hem sex kompisar.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/arti
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2008, 13:57Mia: Det stämmer, han hade aldeles rätt och det kan du läsa på flera ställen här på FB också! 🙂
Mia: Det stämmer, han hade aldeles rätt och det kan du läsa på flera ställen här på FB också! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:19Jag hör aldrig några negativa kommentarer om min träning, mer en förvånad nyfikenhet, i synnerhet på ultralöpning som är lite udda för de flesta.
Beror det på att jag råkar omge mej med mer positivt inställda människor, eller beror det på att jag så effek
Jag hör aldrig några negativa kommentarer om min träning, mer en förvånad nyfikenhet, i synnerhet på ultralöpning som är lite udda för de flesta.
Beror det på att jag råkar omge mej med mer positivt inställda människor, eller beror det på att jag så effek
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:24Ja folk reagerar ofta med ryggmärgen första gången dom hör om nåt dom anser som "udda". Öppnar käften först, tänker sen.
Men det underligare är dom som sen fortsätter och fortsätter och fortsätter älta det här, varje gång man träffar dom.
Ja folk reagerar ofta med ryggmärgen första gången dom hör om nåt dom anser som "udda". Öppnar käften först, tänker sen.
Men det underligare är dom som sen fortsätter och fortsätter och fortsätter älta det här, varje gång man träffar dom.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:39Du får skaffa ett nytt umgänge.
Du får skaffa ett nytt umgänge.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:57Likheten med den datorspelande 15 åringen är slående. Ni umgås i fel kretsar. 🙂
Likheten med den datorspelande 15 åringen är slående. Ni umgås i fel kretsar. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 15:07Jag kommer precis från ett firande här på jobbet. Tänkte på den här tråden och sket fullständigt i vad dom andra tyckte - tog en banan och ett päron och skippade tårtan. 🙂
Jag kommer precis från ett firande här på jobbet. Tänkte på den här tråden och sket fullständigt i vad dom andra tyckte - tog en banan och ett päron och skippade tårtan. 🙂