Quote from Jonny Persson on 18 November 2008, 09:47Jag har bara onyttiga laster. Känns inte som det går att kalla laster annars. 🙂 Går ganska bra att springa ändå. Livet är för kort för att försöka leva perfekt och man ska göra det man trivs med. Sen om andra vill moralisera eller dissa så får dom hålla
Jag har bara onyttiga laster. Känns inte som det går att kalla laster annars. 🙂 Går ganska bra att springa ändå. Livet är för kort för att försöka leva perfekt och man ska göra det man trivs med. Sen om andra vill moralisera eller dissa så får dom hålla
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:10Min omgivning är väldigt positiva till min nyfunna löparglädje o det är kul 🙂 De säger sig t o m bli inspirerade.
Däremot gillar jag inte att många vill trycka in så mkt onyttigt i mig som möjligt (genom munnen alltså) ehh.. (H) Jag börjar om..Jag tyc
Min omgivning är väldigt positiva till min nyfunna löparglädje o det är kul 🙂 De säger sig t o m bli inspirerade.
Däremot gillar jag inte att många vill trycka in så mkt onyttigt i mig som möjligt (genom munnen alltså) ehh.. (H) Jag börjar om..
Jag tyc
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:32Jag tror en stor del handlar om avundsjuka och det egna dåliga samvetet, men det finns något mer som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Den som jobbar för mycket utsätts för samma sak, samma med de som spelar datorspel mycket.
Skulle vara skönt at
Jag tror en stor del handlar om avundsjuka och det egna dåliga samvetet, men det finns något mer som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Den som jobbar för mycket utsätts för samma sak, samma med de som spelar datorspel mycket.
Skulle vara skönt at
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:39>samma med de som spelar datorspel mycket.
Skulle du vilja förklara det där?
>samma med de som spelar datorspel mycket.
Skulle du vilja förklara det där?
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:46Det jobbiga tycker jag är att behöva förklara sig hela tiden. Att nästan behöva ursäkta sig för sina val i livet.
Jag till exempel gillar inte bullar och kakor speciellt mycket. Tackar därför oftast nej till det - och då tror många att jag gör det för at
Det jobbiga tycker jag är att behöva förklara sig hela tiden. Att nästan behöva ursäkta sig för sina val i livet.
Jag till exempel gillar inte bullar och kakor speciellt mycket. Tackar därför oftast nej till det - och då tror många att jag gör det för at
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:47Lady: Jag spelar datorspel, och läser ibland om hur farligt det är av en eller annan anledning. Som igår när någon fallit ihop efter 22 timmars spelande, då en expert hävdat att 2 timmar i sträck räcker för att spela. Det är ungefär lika insiktsfullt som
Lady: Jag spelar datorspel, och läser ibland om hur farligt det är av en eller annan anledning. Som igår när någon fallit ihop efter 22 timmars spelande, då en expert hävdat att 2 timmar i sträck räcker för att spela. Det är ungefär lika insiktsfullt som
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:49Det är ju ganska vanligt för oss människor att vi har en kritisk inställning till sådant vi inte förstår. "Fusionjazz? Näe, sådan hemsk musik kan man väll inte lyssna på?", "Skaffa båt och semstra på sjön? Heldre går jag i fängelse direkt utan att passera
Det är ju ganska vanligt för oss människor att vi har en kritisk inställning till sådant vi inte förstår. "Fusionjazz? Näe, sådan hemsk musik kan man väll inte lyssna på?", "Skaffa båt och semstra på sjön? Heldre går jag i fängelse direkt utan att passera
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:49Min inställning är den här att fysik träning, speciellt löpning, är en megatrend som snart alla kommer vara engagerade i. Alltså nästa stora folkrörelse. Vi som håller på just nu är bara lite trendkänsligare än resten - avant-garde skulle man kunna kalla
Min inställning är den här att fysik träning, speciellt löpning, är en megatrend som snart alla kommer vara engagerade i. Alltså nästa stora folkrörelse. Vi som håller på just nu är bara lite trendkänsligare än resten - avant-garde skulle man kunna kalla
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 10:59Mia:
Ah du menar så, för jag jobbar med spel och sitter ibland uppemot en 8-10 timmar per dag med ett spel beroende på hur tung titeln är, och jag kan då inte påstå att jag känner mig underlig eller besynnerlig.
Fast jag ha iofs vet nog att pausa, gå p
Mia:
Ah du menar så, för jag jobbar med spel och sitter ibland uppemot en 8-10 timmar per dag med ett spel beroende på hur tung titeln är, och jag kan då inte påstå att jag känner mig underlig eller besynnerlig.
Fast jag ha iofs vet nog att pausa, gå p
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 12:41Jag brukar ibland under min löprunda passera dessa korpulenta herrar och damer som står och putsar/tvättar bilen. Tänk om de hade vara lika noga med att serva sin kropp och ge den rätt energi. Få tankar en bensinbil med disel, men att fylla kroppen med sk
Jag brukar ibland under min löprunda passera dessa korpulenta herrar och damer som står och putsar/tvättar bilen. Tänk om de hade vara lika noga med att serva sin kropp och ge den rätt energi. Få tankar en bensinbil med disel, men att fylla kroppen med sk