Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2008, 22:17Jo men, Markus, man måste få leva lite också. 😉
Jo men, Markus, man måste få leva lite också. 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:32+1
Om man trycker i sig lite godis då och då gör väl inte så mycket.
+1
Om man trycker i sig lite godis då och då gör väl inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:33Mumel... 😉 Leva, det gör man väl i samband med träning/tävling? Eller planering inför desamma. Fylla i träningsdagboken, diskutera på Funbeat, osv...
Ärligt talat ser jag inte "stoppa i sig skräp" som någon positiv stund i livet, som många andra vill f
Mumel... 😉 Leva, det gör man väl i samband med träning/tävling? Eller planering inför desamma. Fylla i träningsdagboken, diskutera på Funbeat, osv...
Ärligt talat ser jag inte "stoppa i sig skräp" som någon positiv stund i livet, som många andra vill f
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:34Sällan jag får kommentarer om min träning och oftast brukar jag bara tala om för dem hur fantastiskt roligt det är att träna tills det börjar flimra för ögonen. En riktig höjdare, mycket roligare än deras fredagsgrogg. 😀
Men en gång tröttnade jag på en
Sällan jag får kommentarer om min träning och oftast brukar jag bara tala om för dem hur fantastiskt roligt det är att träna tills det börjar flimra för ögonen. En riktig höjdare, mycket roligare än deras fredagsgrogg. 😀
Men en gång tröttnade jag på en
Quote from Olof Robertson on 17 November 2008, 22:38Way to go Krister 😀 Nej, men ibland får man bara nog när folk tjatar. Ungefär som när jag gick ner i vikt och alla tjatar "nu ska du väl inte gå ner mer" osv. På jobbet tjatar dom alltid om att jag äter så nyttigt och äter så mkt. Jag blir bara så trött.
Way to go Krister 😀 Nej, men ibland får man bara nog när folk tjatar. Ungefär som när jag gick ner i vikt och alla tjatar "nu ska du väl inte gå ner mer" osv. På jobbet tjatar dom alltid om att jag äter så nyttigt och äter så mkt. Jag blir bara så trött.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:41Skål, Markus!
(Det är nog en smula individuellt vad som skänker njutning på lång och på kort sikt. Och generellt är det rimligen lättare att avstå från sådant man inte gillar. Ehuru undantag finns.)
Skål, Markus!
(Det är nog en smula individuellt vad som skänker njutning på lång och på kort sikt. Och generellt är det rimligen lättare att avstå från sådant man inte gillar. Ehuru undantag finns.)
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:43men Markus - det är GOTT! 😀
men Markus - det är GOTT! 😀
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2008, 22:46Markus, jag håller med Dig i sak egentligen. 🙂
Men rent generellt, om man nu finner en stunds njutning i att äta en bit god choklad, en handfull cashewnötter eller för den delen ett glas gott rödvin, så gör det varken till eller från för formen. Inte n
Markus, jag håller med Dig i sak egentligen. 🙂
Men rent generellt, om man nu finner en stunds njutning i att äta en bit god choklad, en handfull cashewnötter eller för den delen ett glas gott rödvin, så gör det varken till eller från för formen. Inte n
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:58Efter att ha läst allas kommentarer och även ta erfarenhet från mitt eget liv kan jag bara befästa min övertygelse i att jantelagen är alldeles för befäst i det här landet...
Efter att ha läst allas kommentarer och även ta erfarenhet från mitt eget liv kan jag bara befästa min övertygelse i att jantelagen är alldeles för befäst i det här landet...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 23:30Känner igen mig i de reaktioner du skriver Mimmi B...
"Vänner" har varit mycket generösa med gliringar och menande vassa armbågar i sidan sedan jag upptagit min träning i den omfattning JAG trivs med efter några år med små barn. Att barnen nu kan lämnas e
Känner igen mig i de reaktioner du skriver Mimmi B...
"Vänner" har varit mycket generösa med gliringar och menande vassa armbågar i sidan sedan jag upptagit min träning i den omfattning JAG trivs med efter några år med små barn. Att barnen nu kan lämnas e