Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alla människor behöver "egen tid". Några mer andra mindre.
Om du väljer att spendera din egna tid på träning istället för att läsa, se på tv, virka halsdukar osv. så har du enligt mig gjort ett bra val som också är en god investering i din hälsa vilket b

Jag får t om kommentarer från folk som tränar ibland om min myckna träning. "Varför tränar du så hårt" kan jag få höra, från folk som själva tränar. Så jag pratar helst inte om hur mycket jag tränar. Det verkar inte anses normalt att träna mycket om man i

Just av den anledningen skrev jag så här innan:

Om omgivningen verkligen inte fattat måste du nog sätta ner foten och säga ifrån. "det här mår jag bra av, det är min tid då jag rår mig själv. Jag ifrågasätter inte vad ni gör på er fritid, vänligen respek

Haha, roliga kommentarer Lady!

-AT-:
Som tur är har jag RIKTIGA vänner också!
Det är inte alltid man KAN välja bort energitjyvarna i sitt liv. Men man kan välja att ignorera dem så gott man kan och inte ta åt sig! (t+)
Sen gör man som man vill åndå (H)

Jag hade en sån där "pickare" på mitt jobb tidigare - men hon har tack och lov tystnat. Tänkte flera gånger fälla sådana där kommentarer, men jag klarade inte av det. Tyckte i grund och botten synd om henne som inte motionerade alls - hon var ju liksom eg

Lady:
Grymma kommentarer men lite för elaka. 🙂 Men visst fan lockar det ibland..
Hörde annars än rolig kommentar förra veckan.
"Nej jag kan inte äta chips, jag tränar ju."

Visst lockar det, men jag skulle inte heller våga. Jag vill i vissa fall ha människorna kvar som vänner 🙂

Jag brukar säga att jag kan äta allt...godis och chips i stora mängder för jag tränar ju.
Inför varje tävling fyller jag en kundkorg i butiken med alla sorteras godis och chips. Perfekt att ha under och efter tävlingen.

Ehh... med viss reservation utifall att föregående talare skämtar, så vill jag påpeka att chips, godis, osv inte bara innehåller stora mängder ENERGI (vilket kan hända är ett mindre problem om man tränar = förbränner mycket), de har också DÅLIGT NÄRINGSIN