Quote from Funbeat user on 4 June 2019, 17:57Nu har alla mina pass ramlat in och dagens pass rasslade in direkt, så här fungerar det klockrent igen. Tack för det!
Nu har alla mina pass ramlat in och dagens pass rasslade in direkt, så här fungerar det klockrent igen. Tack för det!
Quote from Funbeat user on 4 June 2019, 22:20funkar inte hos mig....
funkar inte hos mig....
Quote from Funbeat user on 5 June 2019, 17:33Bra jobbat (och informerat)! GC-hämtningen fungerar nu, och de två pass som inte har kommit fram ännu kan man ju leva med att göra manuellt.
Bra jobbat (och informerat)! GC-hämtningen fungerar nu, och de två pass som inte har kommit fram ännu kan man ju leva med att göra manuellt.
Quote from Funbeat user on 5 June 2019, 20:09Tackar, rensa cachen var en bra grej. Nu funkade manuell import av TCX. Livet återvänder ????
Tackar, rensa cachen var en bra grej. Nu funkade manuell import av TCX. Livet återvänder ????
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 09:41För mig funkar importen fortfarande inte. Jag har rensat historiken men det hjälpte inte. Jag har också kopplat loss Garmin-kontot och gjort om den kopplingen, men inte heller det hjälpte. Är det någon mer, för vilka importen fortfarande inte funkar?
För mig funkar importen fortfarande inte. Jag har rensat historiken men det hjälpte inte. Jag har också kopplat loss Garmin-kontot och gjort om den kopplingen, men inte heller det hjälpte. Är det någon mer, för vilka importen fortfarande inte funkar?
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 09:46Du skall även rensa cashe, själv rensade jag allt utom site settings och lösenord.
Funkade o samtliga sparade TCX är nu uppladdade med tillhörande bilder 🙂
Du skall även rensa cashe, själv rensade jag allt utom site settings och lösenord.
Funkade o samtliga sparade TCX är nu uppladdade med tillhörande bilder 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 10:27Tack för tipset, Michael. Kollade vad det var jag gjort och fann att jag samtidigt rensade cachen. Gjorde det två (!) gånger till - för säkerhets skull 😉 men det funkar fortfarande inte.
Tack för tipset, Michael. Kollade vad det var jag gjort och fann att jag samtidigt rensade cachen. Gjorde det två (!) gånger till - för säkerhets skull 😉 men det funkar fortfarande inte.
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 10:3431/5 försvann mycket riktigt men verkar funka igen nu.
31/5 försvann mycket riktigt men verkar funka igen nu.
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 19:53Uppladdning av bild fungerar inte igen, o ja, jag har rensat...
Dagens pass lästes in från Garmin o det fungerar, har inte testat någon TCX import.
Uppladdning av bild fungerar inte igen, o ja, jag har rensat...
Dagens pass lästes in från Garmin o det fungerar, har inte testat någon TCX import.
Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 21:41Jag kan ladda upp passet från idag men inte mitt pass 1/6. Från Garmin. Kan ni hjälpa mig?
Jag kan ladda upp passet från idag men inte mitt pass 1/6. Från Garmin. Kan ni hjälpa mig?