Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat"Finns inget att hämta"
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom det bara verkar vaar enstaka personer det inte fungerar för så maila supporten så de vet VAD de ska jobba på.
Om det är specifika operativsystem eller telefoner eller user settings som falerar

Idag rullade passen in från och med 14/6. Senaste passen innan dess var från den 30/5. Hoppas det rullar nu (V)

Fick problem från igår 30/6 med import från Garmin.. Någon mer? Har funkat perfekt innan.

Samma här, fungerade inte igår. Men dagens pass kom in nu på morgonen, dock ej gårdagens.

+1, tcx import funkar inte heller

Försöker logga in på en annan webläsare för att testa, tyvärr har jag glömt lösenordet o "jag har glömt mitt lösenord" (t-) funktionen ligger också nere sedan flera dagar så kan inte ens prova tcx importen på annan webläsare 🙁

Direktimporten från Garmi

Hade också problem med GC-kopplingen igår 30/6. Dock var det samma problem hos Jogg, så problemet låg nog hos Garmin. Senare på dagen kom det in.

Jepp. problemet var hos Garmin

Michael: Ledsen att jag inte återkopplat tidigare men jag har varit bortrest. Tack för hjälpen. Jag ska erkänna att det inte var hela världen för mig att tappa något pass; jag var nöjd när jag såg att det hela fungerade igen. Vet fortfarande inte om det v

Problemet kom tillbaka ikväll. Varken automatisk eller manuell hämtning från GC funkar. Strava importerar passen Ok.