Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat"Finns inget att hämta"
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass kom in men inte de från de senaste dagarna. 🙁

Går det att ladda upp pass från Garmin som registrerats 1/6? Jag vill så gärna ha med alla mina pass. Jag har testas att tömma casen och loggar in via mobil och dator men får bara med nya pass.

Det är fortfarande problem med överföring från Garmin!! .-(
Automatisk överföring funkar inte!
Vid manuell hämtning blir det fel på intervalltiderna....

Jag har inte kunnat hämta något pass sedan 30/5 via Garminimporten. (t-)

Har försökt på alla sätt men kan fortfarande inte importera från Garmin

Trist. För mig har det fungerat sedan fixen. Importerade i morse två pass. Varav en var genomfört bara 30 minuter innan. Har automatisk överföring.

Undrar vad det hänger ihop med, det fungerar klockrent för mig också. Genomfört pass är synkroniserat redan innan jag är klar med dusch etc. Har automatisk överföring.

Fungerar för mig också (har inte automatiskt).
Så jag skulle maila supporten så de kan felsöka på just era konton/operativsystem/androidversioner/mobilmodeller eller vad i all världen som kan påverka...

Jag flikar in lite eftersom jag sitter på lite info (jag byggde GC-kopplingen från början). Om det är fler som har gjort som Louise, dvs kopplat loss GC och sedan kopplat ihop igen, så kan det förklara förlorade pass.

När ihopkoppling med GC har gjorts o

för mig lirar inte heller GC-kopplingen... finns någon lösening på problemet? eller jobbas det på det?