Quote from Funbeat user on 6 June 2019, 22:20Dagens pass kom in men inte de från de senaste dagarna. 🙁
Dagens pass kom in men inte de från de senaste dagarna. 🙁
Quote from Funbeat user on 8 June 2019, 10:32Går det att ladda upp pass från Garmin som registrerats 1/6? Jag vill så gärna ha med alla mina pass. Jag har testas att tömma casen och loggar in via mobil och dator men får bara med nya pass.
Går det att ladda upp pass från Garmin som registrerats 1/6? Jag vill så gärna ha med alla mina pass. Jag har testas att tömma casen och loggar in via mobil och dator men får bara med nya pass.
Quote from Funbeat user on 8 June 2019, 16:19Det är fortfarande problem med överföring från Garmin!! .-(
Automatisk överföring funkar inte!
Vid manuell hämtning blir det fel på intervalltiderna....
Det är fortfarande problem med överföring från Garmin!! .-(
Automatisk överföring funkar inte!
Vid manuell hämtning blir det fel på intervalltiderna....
Quote from Funbeat user on 8 June 2019, 16:29Jag har inte kunnat hämta något pass sedan 30/5 via Garminimporten. (t-)
Jag har inte kunnat hämta något pass sedan 30/5 via Garminimporten. (t-)
Quote from Funbeat user on 10 June 2019, 23:53Har försökt på alla sätt men kan fortfarande inte importera från Garmin
Har försökt på alla sätt men kan fortfarande inte importera från Garmin
Quote from Funbeat user on 12 June 2019, 09:23Trist. För mig har det fungerat sedan fixen. Importerade i morse två pass. Varav en var genomfört bara 30 minuter innan. Har automatisk överföring.
Trist. För mig har det fungerat sedan fixen. Importerade i morse två pass. Varav en var genomfört bara 30 minuter innan. Har automatisk överföring.
Quote from Funbeat user on 12 June 2019, 10:47Undrar vad det hänger ihop med, det fungerar klockrent för mig också. Genomfört pass är synkroniserat redan innan jag är klar med dusch etc. Har automatisk överföring.
Undrar vad det hänger ihop med, det fungerar klockrent för mig också. Genomfört pass är synkroniserat redan innan jag är klar med dusch etc. Har automatisk överföring.
Quote from Funbeat user on 12 June 2019, 14:18Fungerar för mig också (har inte automatiskt).
Så jag skulle maila supporten så de kan felsöka på just era konton/operativsystem/androidversioner/mobilmodeller eller vad i all världen som kan påverka...
Fungerar för mig också (har inte automatiskt).
Så jag skulle maila supporten så de kan felsöka på just era konton/operativsystem/androidversioner/mobilmodeller eller vad i all världen som kan påverka...
Quote from Funbeat user on 16 June 2019, 20:49Jag flikar in lite eftersom jag sitter på lite info (jag byggde GC-kopplingen från början). Om det är fler som har gjort som Louise, dvs kopplat loss GC och sedan kopplat ihop igen, så kan det förklara förlorade pass.
När ihopkoppling med GC har gjorts o
Jag flikar in lite eftersom jag sitter på lite info (jag byggde GC-kopplingen från början). Om det är fler som har gjort som Louise, dvs kopplat loss GC och sedan kopplat ihop igen, så kan det förklara förlorade pass.
När ihopkoppling med GC har gjorts o
Quote from Funbeat user on 17 June 2019, 08:38för mig lirar inte heller GC-kopplingen... finns någon lösening på problemet? eller jobbas det på det?
för mig lirar inte heller GC-kopplingen... finns någon lösening på problemet? eller jobbas det på det?