Quote from Guest on 12 January 2012, 21:59En väldigt flack mara på en 3-varvsbana i Löttorp på norra Öland.
Arrangeras av Högby IF.
http://www.hogbyif.se/friidrott/
En väldigt flack mara på en 3-varvsbana i Löttorp på norra Öland.
Arrangeras av Högby IF.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 22:09Perfekt! Jag satt just och funderade på när datumet skulle annonseras.Jag måste verkligen försöka ta revanch på förra årets svaga insats på denna trevliga mara.
Perfekt! Jag satt just och funderade på när datumet skulle annonseras.Jag måste verkligen försöka ta revanch på förra årets svaga insats på denna trevliga mara.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 08:07Härligt! Då ses vi som vanligt innan loppet för lite pepp-talk 😉 Två nya PB låter som manna.
2012 års upplaga finns ännu inte specad på Högbys hemsida utan datumet är plockat från Smålands Friidrottsförbund (edit, tack MA!) lista över lopp. Man kan med
Härligt! Då ses vi som vanligt innan loppet för lite pepp-talk 😉 Två nya PB låter som manna.
2012 års upplaga finns ännu inte specad på Högbys hemsida utan datumet är plockat från Smålands Friidrottsförbund (edit, tack MA!) lista över lopp. Man kan med
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 09:09Smålandsidrotten råkar vara ett samlingsnamn för Smålands Idrottsförbund, SISU Idrottsutbildarna Småland samt Regionalt Elitidrottcentrum Småland. De har gemensam styrelse, ledning och kansli, samt jobbar alltså med alla idrotter. Smålands Friidrottsförbu
Smålandsidrotten råkar vara ett samlingsnamn för Smålands Idrottsförbund, SISU Idrottsutbildarna Småland samt Regionalt Elitidrottcentrum Småland. De har gemensam styrelse, ledning och kansli, samt jobbar alltså med alla idrotter. Smålands Friidrottsförbu
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 11:39Inbjudan är nu uppdaterad och anmälan har öppnat. Samt jag råkade av misstag trycka på "Lägg till tävlingen i din kalender"... 😉
Inbjudan är nu uppdaterad och anmälan har öppnat. Samt jag råkade av misstag trycka på "Lägg till tävlingen i din kalender"... 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 11:47Med sommarviste i Högby socken, så har detta lopp länge stått på önskelistan. I år hoppas jag debutera. Det blir också ett bra genrep, med lagom avstånd fram till årets huvudmål som är Berlin Marathon 2 månader senare.
Med sommarviste i Högby socken, så har detta lopp länge stått på önskelistan. I år hoppas jag debutera. Det blir också ett bra genrep, med lagom avstånd fram till årets huvudmål som är Berlin Marathon 2 månader senare.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:31Ska bli kul att äntligen möta MA i en riktig mara! Her sett fram mot detta länge ;).
Välkommen till ett litet men väldigt flackt, lättsprunget & trevligt lopp, HD!
Ska bli kul att äntligen möta MA i en riktig mara! Her sett fram mot detta länge ;).
Välkommen till ett litet men väldigt flackt, lättsprunget & trevligt lopp, HD!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:38Ja det blir kul och förhoppningsvis spännande. Känns också skönt att allt favoritskap ligger på dig i och med att du hade 3:25:57 i senaste maran jämfört med mina 3:26:19... 🙂
Ja det blir kul och förhoppningsvis spännande. Känns också skönt att allt favoritskap ligger på dig i och med att du hade 3:25:57 i senaste maran jämfört med mina 3:26:19... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:46Kan du öht springa så långsamt? Tvivlar.
Kan du öht springa så långsamt? Tvivlar.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:53Nej, det har du alldeles rätt i! Men å andra sidan är det tyvärr ganska vanligt att jag inte orkar "springa" så långt som 42,2km utan får sänka till jogging eller t.o.m. promenad för att ta mig i mål... (#)
Fast nu kommer jag springa Ölandsjoggen 10km en
Nej, det har du alldeles rätt i! Men å andra sidan är det tyvärr ganska vanligt att jag inte orkar "springa" så långt som 42,2km utan får sänka till jogging eller t.o.m. promenad för att ta mig i mål... (#)
Fast nu kommer jag springa Ölandsjoggen 10km en