Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag siktar mot 3:10-3:15 om jag inte får syn på en viss rygg. Då kan det bli så lågt 3:09 😉

Jag hoppas innerligt att du inte får syn på någon rygg om du så släpar med dig en kikare... men den där maradistansen är lurig och jag har blivit besviken många gånger. Noterar för övrigt att du har ett FETT träningsförsprång hitintills i år med imponeran

Det här får man inte missa. Har inte bestämt mig om jag ska satsa på ÖM eller KM, båda har sina fördelar. Det blir nog ÖM till slut skulle jag tro.

Hej SJ! Kul att se dig här 😉

*Mina chanser att bli Ölandsmästare i Marathon för andra året i rad rasade just ner i källaren*

Vad bra Anders!Då kan vi sparra varandra lite,siktar oxå mot dina tider(H)

Min form brukar också rasa efter SM, så det blir nog jämnt skulle jag tro. Underskatta inte din förmåga.

Det kommer bli riktigt skoj! Ett tips kan vara att inte fuska med sin värmeträning, för det kan bli varmt i kombo med hög luftfuktighet. 2010 var det visst regnigt & blåsigt medan 2011 började svalt men blev sen hyfsat svettigt, iaf. i medvindsriktningen

Om planerna slår in så befinner jag mig på norra Öland den helgen.

Detta lopp kan bli perfekt att delta i om min tänkta debut på sträckan under jubileumsmaran två veckor tidigare av någon anledning gjort kroppen revanschlysten eller beroende.

Ett extra

Ahh, nu blev jag påmind om att detta lopp närmar sig.

Har tyvärr inte fått till något långpass på över en månad nu, först missade jag två pga skada, sen kom två veckor med tävling tis & lör. Nu denna vecka tänkte jag klämma in ett på fredag, men får nu

Måste man vara medlem i en klubb tillhörande Svenska Friidrottsförbundet för att få vara med i den här tävlingen?