Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 16:03Jag siktar mot 3:10-3:15 om jag inte får syn på en viss rygg. Då kan det bli så lågt 3:09 😉
Jag siktar mot 3:10-3:15 om jag inte får syn på en viss rygg. Då kan det bli så lågt 3:09 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 16:18Jag hoppas innerligt att du inte får syn på någon rygg om du så släpar med dig en kikare... men den där maradistansen är lurig och jag har blivit besviken många gånger. Noterar för övrigt att du har ett FETT träningsförsprång hitintills i år med imponeran
Jag hoppas innerligt att du inte får syn på någon rygg om du så släpar med dig en kikare... men den där maradistansen är lurig och jag har blivit besviken många gånger. Noterar för övrigt att du har ett FETT träningsförsprång hitintills i år med imponeran
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 16:42Det här får man inte missa. Har inte bestämt mig om jag ska satsa på ÖM eller KM, båda har sina fördelar. Det blir nog ÖM till slut skulle jag tro.
Det här får man inte missa. Har inte bestämt mig om jag ska satsa på ÖM eller KM, båda har sina fördelar. Det blir nog ÖM till slut skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 20:51Hej SJ! Kul att se dig här 😉
*Mina chanser att bli Ölandsmästare i Marathon för andra året i rad rasade just ner i källaren*
Hej SJ! Kul att se dig här 😉
*Mina chanser att bli Ölandsmästare i Marathon för andra året i rad rasade just ner i källaren*
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 22:36Vad bra Anders!Då kan vi sparra varandra lite,siktar oxå mot dina tider(H)
Vad bra Anders!Då kan vi sparra varandra lite,siktar oxå mot dina tider(H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 06:59Min form brukar också rasa efter SM, så det blir nog jämnt skulle jag tro. Underskatta inte din förmåga.
Min form brukar också rasa efter SM, så det blir nog jämnt skulle jag tro. Underskatta inte din förmåga.
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 12:05Det kommer bli riktigt skoj! Ett tips kan vara att inte fuska med sin värmeträning, för det kan bli varmt i kombo med hög luftfuktighet. 2010 var det visst regnigt & blåsigt medan 2011 började svalt men blev sen hyfsat svettigt, iaf. i medvindsriktningen
Det kommer bli riktigt skoj! Ett tips kan vara att inte fuska med sin värmeträning, för det kan bli varmt i kombo med hög luftfuktighet. 2010 var det visst regnigt & blåsigt medan 2011 började svalt men blev sen hyfsat svettigt, iaf. i medvindsriktningen
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 14:36Om planerna slår in så befinner jag mig på norra Öland den helgen.
Detta lopp kan bli perfekt att delta i om min tänkta debut på sträckan under jubileumsmaran två veckor tidigare av någon anledning gjort kroppen revanschlysten eller beroende.
Ett extra
Om planerna slår in så befinner jag mig på norra Öland den helgen.
Detta lopp kan bli perfekt att delta i om min tänkta debut på sträckan under jubileumsmaran två veckor tidigare av någon anledning gjort kroppen revanschlysten eller beroende.
Ett extra
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 14:58Ahh, nu blev jag påmind om att detta lopp närmar sig.
Har tyvärr inte fått till något långpass på över en månad nu, först missade jag två pga skada, sen kom två veckor med tävling tis & lör. Nu denna vecka tänkte jag klämma in ett på fredag, men får nu
Ahh, nu blev jag påmind om att detta lopp närmar sig.
Har tyvärr inte fått till något långpass på över en månad nu, först missade jag två pga skada, sen kom två veckor med tävling tis & lör. Nu denna vecka tänkte jag klämma in ett på fredag, men får nu
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 17:44Måste man vara medlem i en klubb tillhörande Svenska Friidrottsförbundet för att få vara med i den här tävlingen?
Måste man vara medlem i en klubb tillhörande Svenska Friidrottsförbundet för att få vara med i den här tävlingen?