Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 14:23Mikael är välkommen att springa hundra varv runt banan när som helst, helt gratis. Jag förstår inte riktigt varför man skulle vilja springa mer än man vill (säger ju emot sig självt) på tävling, bara för att man har betalat?
Mikael är välkommen att springa hundra varv runt banan när som helst, helt gratis. Jag förstår inte riktigt varför man skulle vilja springa mer än man vill (säger ju emot sig självt) på tävling, bara för att man har betalat?
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 18:21Medlemmarna i Svenska Marathonsällskapet förstår nog.
Medlemmarna i Svenska Marathonsällskapet förstår nog.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 06:30Angående valuta för pengarna, vart låg justeringen av banan som kompenserade den framflyttade starten? Enligt GPS-mätningar fattas några 100m.....
Angående valuta för pengarna, vart låg justeringen av banan som kompenserade den framflyttade starten? Enligt GPS-mätningar fattas några 100m.....
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 08:06Jupp. Enligt mitt minne är starten flyttad framåt så att banan var lite kortare i år. Missade alltså en superchans att ta nytt PB med...
*100 m @ 5-tempo... Hmmm... Tänk nu...*
-En halv minut! 😉
Jupp. Enligt mitt minne är starten flyttad framåt så att banan var lite kortare i år. Missade alltså en superchans att ta nytt PB med...
*100 m @ 5-tempo... Hmmm... Tänk nu...*
-En halv minut! 😉