Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En väldigt flack mara på en 3-varvsbana i Löttorp på norra Öland.

Arrangeras av Högby IF.

http://www.hogbyif.se/friidrott/

Perfekt! Jag satt just och funderade på när datumet skulle annonseras.Jag måste verkligen försöka ta revanch på förra årets svaga insats på denna trevliga mara.

Härligt! Då ses vi som vanligt innan loppet för lite pepp-talk 😉 Två nya PB låter som manna.

2012 års upplaga finns ännu inte specad på Högbys hemsida utan datumet är plockat från Smålands Friidrottsförbund (edit, tack MA!) lista över lopp. Man kan med

Smålandsidrotten råkar vara ett samlingsnamn för Smålands Idrottsförbund, SISU Idrottsutbildarna Småland samt Regionalt Elitidrottcentrum Småland. De har gemensam styrelse, ledning och kansli, samt jobbar alltså med alla idrotter. Smålands Friidrottsförbu

Inbjudan är nu uppdaterad och anmälan har öppnat. Samt jag råkade av misstag trycka på "Lägg till tävlingen i din kalender"... 😉

Med sommarviste i Högby socken, så har detta lopp länge stått på önskelistan. I år hoppas jag debutera. Det blir också ett bra genrep, med lagom avstånd fram till årets huvudmål som är Berlin Marathon 2 månader senare.

Ska bli kul att äntligen möta MA i en riktig mara! Her sett fram mot detta länge ;).

Välkommen till ett litet men väldigt flackt, lättsprunget & trevligt lopp, HD!

Ja det blir kul och förhoppningsvis spännande. Känns också skönt att allt favoritskap ligger på dig i och med att du hade 3:25:57 i senaste maran jämfört med mina 3:26:19... 🙂

Kan du öht springa så långsamt? Tvivlar.

Nej, det har du alldeles rätt i! Men å andra sidan är det tyvärr ganska vanligt att jag inte orkar "springa" så långt som 42,2km utan får sänka till jogging eller t.o.m. promenad för att ta mig i mål... (#)

Fast nu kommer jag springa Ölandsjoggen 10km en