Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 08:10Den första väderprognosen ser riktigt bra ut, mulet 15 grader 6m/s OSO!!
EDIT: VSV ska det vara.
Den första väderprognosen ser riktigt bra ut, mulet 15 grader 6m/s OSO!!
EDIT: VSV ska det vara.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 10:31Tråkigt, jag kommer till Löttorp den 29/7 för semester. hade varit en skön start annars på semestern.
Tråkigt, jag kommer till Löttorp den 29/7 för semester. hade varit en skön start annars på semestern.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 13:35Föranmälda till ÖLANDS MARATON 28 juli 2012
Ölandsmästerskap för seniorer & veteraner ingår i loppet,
för de som springer för en klubb ansluten till Ölands IdrottskretsMän
1. Björn Morén -87 IK Akele M
2. Markus Andersson -85 H
Föranmälda till ÖLANDS MARATON 28 juli 2012
Ölandsmästerskap för seniorer & veteraner ingår i loppet,
för de som springer för en klubb ansluten till Ölands Idrottskrets
Män
1. Björn Morén -87 IK Akele M
2. Markus Andersson -85 H
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 08:59Resultat: http://www.hogbyif.se/friidrott/resultat/2012/120728_olands_marathon.htm
Resultat: http://www.hogbyif.se/friidrott/resultat/2012/120728_olands_marathon.htm
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 09:46AL är före MA på resultatlistan över DNF. Det måste innebära att jag vann över dig i DNF?
AL är före MA på resultatlistan över DNF. Det måste innebära att jag vann över dig i DNF?
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:26Ja, du bröt ju först så ett stort grattis till den ärofulla DNF-segern... 😉 Eller så hamnar varje person ALLTID på olika rader, även när man delar placering.T.ex. får två löpare båda en tvåa i placeringskolumnen och vem som står överst eller underst spe
Ja, du bröt ju först så ett stort grattis till den ärofulla DNF-segern... 😉 Eller så hamnar varje person ALLTID på olika rader, även när man delar placering.T.ex. får två löpare båda en tvåa i placeringskolumnen och vem som står överst eller underst spe
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:41Vad hände med er?
Bra resultat på andra jag känner så förhållandena verkar varit goda vilket grämer mig lite eftersom jag fick avstå tävlingen av logistikskäl.
Edit: Läste nu kommentarerna till ALs tävlingsberättelse. Jag hade gått sista varvet, men d
Vad hände med er?
Bra resultat på andra jag känner så förhållandena verkar varit goda vilket grämer mig lite eftersom jag fick avstå tävlingen av logistikskäl.
Edit: Läste nu kommentarerna till ALs tävlingsberättelse. Jag hade gått sista varvet, men d
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:50MF, kolla in min pulskurva så ser du ett skolexempel på en nybörjare som likt en blind rusar mot allt kraftigare pulsdrift i värmen och oåterkalleligt har övertrasserat sitt personkonto då det återstår ett helt varv / 15 km.
Alternativen var att under pl
MF, kolla in min pulskurva så ser du ett skolexempel på en nybörjare som likt en blind rusar mot allt kraftigare pulsdrift i värmen och oåterkalleligt har övertrasserat sitt personkonto då det återstår ett helt varv / 15 km.
Alternativen var att under pl
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:55Ja, jag kollade och som sagt så hade jag (som snål smålänning som vill ha alla kilometrar som ingår i startavgiften) gått sista varvet.
Ja, jag kollade och som sagt så hade jag (som snål smålänning som vill ha alla kilometrar som ingår i startavgiften) gått sista varvet.
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 11:01Som slösaktig & inflyttad noll-åtta skänker jag sista varvet mot avhämtning 😉
Som slösaktig & inflyttad noll-åtta skänker jag sista varvet mot avhämtning 😉