Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den första väderprognosen ser riktigt bra ut, mulet 15 grader 6m/s OSO!!
EDIT: VSV ska det vara.

Tråkigt, jag kommer till Löttorp den 29/7 för semester. hade varit en skön start annars på semestern.

Föranmälda till ÖLANDS MARATON 28 juli 2012
Ölandsmästerskap för seniorer & veteraner ingår i loppet,
för de som springer för en klubb ansluten till Ölands Idrottskrets

Män
1. Björn Morén -87 IK Akele M
2. Markus Andersson -85 H

Resultat: http://www.hogbyif.se/friidrott/resultat/2012/120728_olands_marathon.htm

AL är före MA på resultatlistan över DNF. Det måste innebära att jag vann över dig i DNF?

Ja, du bröt ju först så ett stort grattis till den ärofulla DNF-segern... 😉 Eller så hamnar varje person ALLTID på olika rader, även när man delar placering.T.ex. får två löpare båda en tvåa i placeringskolumnen och vem som står överst eller underst spe

Vad hände med er?

Bra resultat på andra jag känner så förhållandena verkar varit goda vilket grämer mig lite eftersom jag fick avstå tävlingen av logistikskäl.

Edit: Läste nu kommentarerna till ALs tävlingsberättelse. Jag hade gått sista varvet, men d

MF, kolla in min pulskurva så ser du ett skolexempel på en nybörjare som likt en blind rusar mot allt kraftigare pulsdrift i värmen och oåterkalleligt har övertrasserat sitt personkonto då det återstår ett helt varv / 15 km.

Alternativen var att under pl

Ja, jag kollade och som sagt så hade jag (som snål smålänning som vill ha alla kilometrar som ingår i startavgiften) gått sista varvet.

Som slösaktig & inflyttad noll-åtta skänker jag sista varvet mot avhämtning 😉