Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:34Gör dig inte dum Daniel, det är viss skillnad på en slemhinna och hud. Att det gör ont betyder inte att hon har förfrusit sig heller.
Jag säger inte att det inte går att få frostskador om man anstränger sig.
Gör dig inte dum Daniel, det är viss skillnad på en slemhinna och hud. Att det gör ont betyder inte att hon har förfrusit sig heller.
Jag säger inte att det inte går att få frostskador om man anstränger sig.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:34Synd att hon inte var med då.
Synd att hon inte var med då.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:38Gör det Fredrik.
Ta en oskyddad patron, bara händer och pumpa upp ett däck. Jag bjuder på patronen om du tycker experimentet är slösaktigt.
Gör det Fredrik.
Ta en oskyddad patron, bara händer och pumpa upp ett däck. Jag bjuder på patronen om du tycker experimentet är slösaktigt.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:39Personligen kör jag med pump fö.
Personligen kör jag med pump fö.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:39Jag har sett det experimentet på nära håll tre gånger.
Jag har sett det experimentet på nära håll tre gånger.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:39Fegis.
Fegis.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:39Jag har det här munstycket: http://cykelcity.jetshop.se/specialized-cpro-2-p-5699-c-322.aspx
Och den funkar precis så som Fredrik beskriver. Man skruvar dit patronen och först när man fjädrar den svarta delen in i den röda så kommer luften, det går allts
Jag har det här munstycket: http://cykelcity.jetshop.se/specialized-cpro-2-p-5699-c-322.aspx
Och den funkar precis så som Fredrik beskriver. Man skruvar dit patronen och först när man fjädrar den svarta delen in i den röda så kommer luften, det går allts
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:40Varför har Fredrik med sig pump då?
Varför har Fredrik med sig pump då?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:41Jag har förvisso haft handskar (fingerlösa) på mig när jag använt den men av nyfikenhet har jag pillat på den efteråt för att se om det verkligen var så illa som jag läst innan om att det skulle vara. Första gången var jag i princip livrädd för jag hade l
Jag har förvisso haft handskar (fingerlösa) på mig när jag använt den men av nyfikenhet har jag pillat på den efteråt för att se om det verkligen var så illa som jag läst innan om att det skulle vara. Första gången var jag i princip livrädd för jag hade l
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:42Fredrik har även med sig egen slang, egna verktyg och eget vatten...
Fredrik har även med sig egen slang, egna verktyg och eget vatten...