Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÖnskar tips om bra co2 pump eller …
You need to log in to create posts and topics.

Skratta du ... en gentleman had kört på gruset framför dig, eller pekat ut det, så att du slapp de där punkteringarna.

Edit: ligger på soffan och når inte alla tangenter.

Jag var med vid ett av tillfällena. Betyder det att vi var två icke-gentlemän då, Daniel? 🙂

Och det vågar du erkänna!

Hur var det med att titta framåt och tänka bakåt 🙂

Jag utgår från att min namne tar det mesta av smällen. 😀

Var cyklar ni? Bor inte du runt Göteborg, Fredrik (den andra).

P, som jag förstod det så pratade Elin inte om CO2:ns vara eller icke vara, utan valet mellan de CO2-pumpar som bara är en liten "kran" och de där man stoppar in patronen inuti pumpens kropp.

Dööö. Klart hon menade så, dööööö.

Ibland blir det fort och

Inte nu längre...

P. I testet så låter inte SKS WESE som någon höjdare.
400 pumptag för 7,14 bar.

Ja Patric, det stämmer, med den nya. Och andledningen till detta är att en "smal" pump klarar högre tryck än en tjock pump, men ger samtidigt väldigt lite luft i varje pumpt

Daniel, eftersom min telepatiska förmåga uppenbarligen är lite klenare än snittet så räcker det inte med att tänka bakåt i mitt fall, jag måste även kasta en blick över axeln då och då. Till saken hör att vi var nästan hemma och på väg in mot stan på en s

Ja sist handlade det nog om ren självbevarelsedrift, mitt humör var på väg ned i ankelsockorna efter fruktansvärt mycket svärande över cykelvägar och bilister. 😉 Dessutom såg jag till att göra ganska mycket väsen av mig så att det räckte att lyssna bakåt