Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:45Det borde räcka med din CO2-variant.
Det borde räcka med din CO2-variant.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:46För att jag är gammalmodig. Eller om det var gammal och modig jag menade.
För att jag är gammalmodig. Eller om det var gammal och modig jag menade.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:47Jag tycker att var och en bör vara skapligt självförsörjande, tro det eller ej men det kan finnas tillfällen då inte båda två befinner sig på exakt samma plats vid samma tidpunkt. 😉
Jag tycker att var och en bör vara skapligt självförsörjande, tro det eller ej men det kan finnas tillfällen då inte båda två befinner sig på exakt samma plats vid samma tidpunkt. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:50Toa?
Toa?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:52Ja precis. Vem behöver inte fylla sitt cykeldäck med luft på toa?
Ja precis. Vem behöver inte fylla sitt cykeldäck med luft på toa?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:52Vid de senaste 3 punkteringar? 🙂
Vid de senaste 3 punkteringar? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:52Känns som att någon syftar på när jag råkade cykla ifrån henne ett par-tre km innan jag insåg att hon inte låg kvar bakom.
Känns som att någon syftar på när jag råkade cykla ifrån henne ett par-tre km innan jag insåg att hon inte låg kvar bakom.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:54Fredrik: Jag syftade inte på något särskilt men det har ju faktiskt hänt att både du och jag varit ute och cyklat på egen hand. 😉
Fredrik: Jag syftade inte på något särskilt men det har ju faktiskt hänt att både du och jag varit ute och cyklat på egen hand. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:55In oh so many ways.
In oh so many ways.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:55😀
😀