Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åh, så roligt med någon som springer lika långsamt som jag 😀

Skämt åsido. Jag läser den här tråden med stort intresse.
Just nu fixar jag inte 5 km på 45 minuter, som du Weronica, utan det tar 50 minuter. Å andra sidan väger jag mer än du. Nåja. Hursomh

Jag ser kanske så elak att de fattar att de åker på däng om de slänger elaka ord efter mig då Lena 😉

Lustigt nog är jag precis tvärtemot dig vad gäller löpbandet och utomhus, jag springar lättare "snabbare" (ja, för att vara jag alltså) utomhus än inne

Jag ska bli överlycklig den dag jag behöver begränsa farten! 😀

jag tycker det är lite komiskt att läsa att ni tycker att jag är överambitiös.. fnissar lite här.. INGEN som känner mig skulle hålla med..

MITT MÅL är 2-3 ggr i veckan.. jag har inte svarat på frågan om jag verkligen gör så..

MEN denna veckan har jag tr

Lena: "börja med att värma upp med långsam jogg i 7 minutersrfart" är en aning knäckande!" - så är det för oss allihop! Det är bara fartangivelsen som är annorlunda.

Då jag springer uppvärmning med mina löparkompisar inför intervallövningar så håller dom

När man springer i niominutersfart är ALLA snabbare.

Jag sa inte att nån var långsammare 🙂

Edit: Fast det finns många som inte ens TÄNKER ordet springa - du är låååångt före dom!

Bra sagt Christer! Så har jag aldrig tänkt det! Det måste jag börja med!

Jag tyckte att det var bra att följa ett program, även om tidsanvisningarna inte stämde. Givetvis får man anpassa programmet till sina egna förutsättningar, som man får göra med allt annat. Någon programvecka får man kanske köra om, och gå mer efter sträc

Jag har valt att träna efter programmet "orka jogga hela Tjejmilen" på Maraton.se
Än så länge är det bara 2 pass i veckan där man varvar 3 min gång med 4 min jogg.
Idag har jag gått 1 mil med ena hunden i härligt väder och även längre promenader, i inte