Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi brukar vara det. 🙂

OJ vilken aktivitet och vad roliga svar..

ang oneliners så är jag ganska bra på dessa.. lite svårt när det bara kommer pip ur luftrören bara *S*

Att gå är APTRIST, jag bara tvärvägrar att gå 400m och springa 200 tex.. jag blir så förbenat uttråkad.. av

Egot är en väldigt viktig del av träningen, det går att få kroppen att göra rent otroliga saker bara huvudet vill det.

Samtidigt, konditionsträning tar tid, så är det bara. Jag tror att du skulle må bra av att flytta ut din träning från löpbandet, trots

Fundera även på alternativa träningsmetoder. Det är lätt att överbelasta om man som jag exempelvis har två lägen, full fart eller inget. Detta gjorde att jag under flera år började springa, skadades, vilade och sen tappade momentet i träningen.
Nu går ja

Weronica,

"för mig känns det som en utmaning att försöka pressa till att springa längre perioder på högre tempo...."

Det är en utmaning som alla vi löpare kämpar med. 🙂

För det krävs uthållighet. Både central sådan, och muskulär. Detta tränas bäst, e

ja absolut.. jag varvar med crosstrainer och cykling.. cykel ute och så har vi en sån där minicykel.. bara trampor på en liten "klump" som man kan köra sittandes i soffan eller så kör jag som sambon armcykling (han är förlamad från midjan så det är så när

springa TILLSAMMANS med någon?!?!?!? Nej tack.. jag är oerhört översocial i alla sammanhang utom träning.. det gör jag helst själv....just nu har jag heller ingen som är så pass "lite" tränad att jag ens är i närheten av att kunna hänga med... ha ha ha..

Vilken energi! 🙂

Det kommer att gå vägen, det här. Det är jag helt säker på.

Hade själv gärna haft någon att springa med. I alla fall intervaller och snabbdistans. Långpass och vanlig "tugga på" distans kan man göra medan man filosoferar längs efter någon skogsstig.

Springkompis på kvalitetspassen är kanon tycker jag. 🙂

När jag tror att "nu dör jag" så peppas det som bara den och det visar sig att jag dog inte. Det gick ännu en backe, intervall eller vad det nu är som springs. Grymt bra för självförtroendet!

Lång