Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 11:29Kondition tränas bäst genom intervaller. Dvs varva hög fart med låg fart. Gång eller jogg, spelar ingen roll.
Får du maxpuls på löpning springer du för fort. Sänk farten. Hade det själv, låg på maxpuls när jag trodde jag joggade. Blev att tvinga sig att
Kondition tränas bäst genom intervaller. Dvs varva hög fart med låg fart. Gång eller jogg, spelar ingen roll.
Får du maxpuls på löpning springer du för fort. Sänk farten. Hade det själv, låg på maxpuls när jag trodde jag joggade. Blev att tvinga sig att
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 11:39Weronica...
Du måste bestämma att skaffa dig en sund livstil tycker jag.
det räcker inte med att träna... tyvärr. Du måste se till att din kost är sund oxå. Nu kanske den är det men du ha inte nämnt kosten i dina inlägg, om inte jag missat det...Det är
Weronica...
Du måste bestämma att skaffa dig en sund livstil tycker jag.
det räcker inte med att träna... tyvärr. Du måste se till att din kost är sund oxå. Nu kanske den är det men du ha inte nämnt kosten i dina inlägg, om inte jag missat det...
Det är
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 11:49Hej Weronika,
Jag håller med föregående talare om att det är en långsiktig historia. Just därför tycker jag du är jätteduktig som löptränar och inte ger upp! (H:) Vilka livsstilsförändringar du eventuellt behöver göra vet varken jag eller Robert. Kanske k
Hej Weronika,
Jag håller med föregående talare om att det är en långsiktig historia. Just därför tycker jag du är jätteduktig som löptränar och inte ger upp! (H:) Vilka livsstilsförändringar du eventuellt behöver göra vet varken jag eller Robert. Kanske k
Quote from Mia Hälsingdal on 30 April 2010, 11:57ookej... jag tänkte fokusera just på löpningen i denna tråden men för att klargöra så ligger absoluta fokuset på hela livsstilen.
Jag går till en viktsjuksköterska en gång i månaden och till läkare var tredje månad för att dels få recept på Xenical och d
ookej... jag tänkte fokusera just på löpningen i denna tråden men för att klargöra så ligger absoluta fokuset på hela livsstilen.
Jag går till en viktsjuksköterska en gång i månaden och till läkare var tredje månad för att dels få recept på Xenical och d
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2010, 12:46Oj, den här tråden dök upp medan jag koncentrerade mig på jobbet ett tag - dumma mig.
Jag tycker för det första att du Weronica har en jäkligt bra inställning och egentligen inte behöver oss.
För det andra tycker jag inte du ska börja med en massa inträ
Oj, den här tråden dök upp medan jag koncentrerade mig på jobbet ett tag - dumma mig.
Jag tycker för det första att du Weronica har en jäkligt bra inställning och egentligen inte behöver oss.
För det andra tycker jag inte du ska börja med en massa inträ
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 12:55Nu har jag inte läst alla inlägg, så många har säkert skrivit samma sak, men STRUNTA I TID!!!! Om du har en runda som du gillar, försök jogga LÅNGSAMT så att du orkar längre bitar, och sen är det ointressant hur snabbt det går. Du kan t om jogga i samma t
Nu har jag inte läst alla inlägg, så många har säkert skrivit samma sak, men STRUNTA I TID!!!! Om du har en runda som du gillar, försök jogga LÅNGSAMT så att du orkar längre bitar, och sen är det ointressant hur snabbt det går. Du kan t om jogga i samma t
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 13:11Det är så många här som sagt så himla många bra saker så jag vet egentligen inte om jag kan bidra med något och jag upprepar säkert det någon annan redan sagt, men skit i det 🙂
Om du vill följa ett program så kan du ju göra det och bara strunta i de tid
Det är så många här som sagt så himla många bra saker så jag vet egentligen inte om jag kan bidra med något och jag upprepar säkert det någon annan redan sagt, men skit i det 🙂
Om du vill följa ett program så kan du ju göra det och bara strunta i de tid
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 13:43Vad bra.
Jag kan väl säga att jag lagar 3 rätter varje måltid. Planerar man så får man ihop det ganska bra och jag tycker inte att det är jobbigt.
Jag kör mycket rotfrukter till mig i ugn. Gör så det räcker till 3-4 måltider varje gång. Kött/fisk/fågel K
Vad bra.
Jag kan väl säga att jag lagar 3 rätter varje måltid. Planerar man så får man ihop det ganska bra och jag tycker inte att det är jobbigt.
Jag kör mycket rotfrukter till mig i ugn. Gör så det räcker till 3-4 måltider varje gång. Kött/fisk/fågel K
Quote from Mia Hälsingdal on 30 April 2010, 13:51tre måltider varje gång finns inte en chans att jag hinner med eller VILL.. det är oerhört viktigt för mig att min son lär sig att man äter det som står på bordet och att hålla på och äta en kost som inte är hållbar ute i vardagslivet funkar inte för mig.
tre måltider varje gång finns inte en chans att jag hinner med eller VILL.. det är oerhört viktigt för mig att min son lär sig att man äter det som står på bordet och att hålla på och äta en kost som inte är hållbar ute i vardagslivet funkar inte för mig.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 13:50Ta det lugnt till att börja med och tänk på att både muskler och kondition byggs upp mycket snabbare än t.ex. leder och ligament.
Du skriver att du har svårt för pulsträning, men det jag tyckte var bra när jag började träna (vägde 105 kg) var att pulsklo
Ta det lugnt till att börja med och tänk på att både muskler och kondition byggs upp mycket snabbare än t.ex. leder och ligament.
Du skriver att du har svårt för pulsträning, men det jag tyckte var bra när jag började träna (vägde 105 kg) var att pulsklo