Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Själv var jag ute på en av det bästa rundorna på länge. De öste ner med regn men det stoppade inte mig inte. Kände mig så stark i regnet. Det måste ha varit den syrerika luften 😉 Har ni varit ute då?

Sitter hemma och är jätte sugen på att ge mig ut som planerat.

Edit : Vad hade ni på er?

Japp, ute i hällregnet idag. Backpass. Förväntade mig ett kallt ruggigt regn och bet ihop. Det blev bättre upp: ljummet lagom skönt regn och ett rejält bra pass. Genomvåt förståss, men vad gör det?

Duggregn i morse = skönt

Skippade glasögon annars som vanligt.

Jag hade på mig löpartights och en ganska tjock tröja. Vart genom blöt. Trampade vatten när jag var hemma och mina kläder vägde mycket kan jag säga. Kramade ut mycket vatten! Men det var härligt.

Bra niko (hv)

Springa i regnet är väl en given klassiker? Varför skulle det förhinra en löprunda? Jag tycker det är jättemysigt att springa i regnet, speciellt monsunregnet som jag sprang i i Japan i Maj. 22 grader, regn som om någon hade satt på duschen på max och all

Tog en runda i fm men då duggade det bara ute, hur skönt som helst att springa i varmt regn!

Korta tights och linne, då blir det inte så mycket blöta och tunga kläder 😉

Håller med Elin - så lite kläder som möjligt vid löpning i sommarregn.

Förresten, hit med lite sommarregn tack, här verkar det bara regna nattetid just nu... 😉

Ett gäng orienterare (15-20 tusen?) sprang och duschade i säsongens värsta regn i Närke idag.