Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 21:19Jag e nygift så jag singeldansar inte längre, men en snigelstepp efter ett rejält regn blir det ju som sagt 🙂
Annars borde man kanske ta upp dans, det skall ju vara bra motion och koordinationshöjande (det behöver jag minsann)
Jag e nygift så jag singeldansar inte längre, men en snigelstepp efter ett rejält regn blir det ju som sagt 🙂
Annars borde man kanske ta upp dans, det skall ju vara bra motion och koordinationshöjande (det behöver jag minsann)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:132 mil blev det. Häärligt!
2 mil blev det. Häärligt!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 12:16Idag: 17 grader och regn. Inga problem att springa med samma klädsel som vid 30 grader.
Idag: 17 grader och regn. Inga problem att springa med samma klädsel som vid 30 grader.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 13:03Skön jogg/promenad i regn, som dock avtog under rundan
Skön jogg/promenad i regn, som dock avtog under rundan
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:38I regnvädret är det bara att ge sig ut och hurta i shorts och bar överkropp. Det känns riktigt friskt och skönt och man slipper blöt tröja.
I regnvädret är det bara att ge sig ut och hurta i shorts och bar överkropp. Det känns riktigt friskt och skönt och man slipper blöt tröja.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:10Gillar att springa i regnet! Det garanterat syrerikt luft! 😀
Gillar att springa i regnet! Det garanterat syrerikt luft! 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 00:14Har absolut fastslagit efter helgens Sonisphereäventyr att jag INTE är gjord av socker och alltså inte smälter i regn (oavsett mängd/minut!) så nu blev det ännu mer säkert att det GÅR att springa även när det regnar (fast kanske inte på en leråker som tra
Har absolut fastslagit efter helgens Sonisphereäventyr att jag INTE är gjord av socker och alltså inte smälter i regn (oavsett mängd/minut!) så nu blev det ännu mer säkert att det GÅR att springa även när det regnar (fast kanske inte på en leråker som tra
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 00:22Nä (t-) det blev löpbandet på gymmet½ (H)
Nä (t-) det blev löpbandet på gymmet½ (H)