Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:07Hallå där...är inte FB för oss singlar.? Frida talar ju om sin man..även om de va styvt gjort o ut o kuta i gryningen..
Hallå där...är inte FB för oss singlar.? Frida talar ju om sin man..även om de va styvt gjort o ut o kuta i gryningen..
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:13@Mikael - Sen när var FB enbart för singlar? Det finns en grupp för singlar, det är väl i princip den enda delen som "endast" är för singlar.
OT: Blev lite besviken då det regnat mycket idag, men minsann inte en droppe när jag sprang! Regn är skönt, så m
@Mikael - Sen när var FB enbart för singlar? Det finns en grupp för singlar, det är väl i princip den enda delen som "endast" är för singlar.
OT: Blev lite besviken då det regnat mycket idag, men minsann inte en droppe när jag sprang! Regn är skönt, så m
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:16Var uppehåll när jag gav mig ut men såg mörkt ut på himlen....blev bara lätt lätt duggregn dock, hade inte sagt nej om det hade blivit lite mer duggregn. Är ju grymt härligt att springa när det regnar lite lagom sådär.
Var uppehåll när jag gav mig ut men såg mörkt ut på himlen....blev bara lätt lätt duggregn dock, hade inte sagt nej om det hade blivit lite mer duggregn. Är ju grymt härligt att springa när det regnar lite lagom sådär.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:21Hahaha....singlar..!...Jag är en FunBeat Streak Runner som varje gång som det slutar regna kastar mig ut ur pannrummet i kåken å kör en eller flera kilometrar i typ 7/km-tempo. Djävla skönt avbräck från den där förbaskade målningen..?!
Hahaha....singlar..!...Jag är en FunBeat Streak Runner som varje gång som det slutar regna kastar mig ut ur pannrummet i kåken å kör en eller flera kilometrar i typ 7/km-tempo. Djävla skönt avbräck från den där förbaskade målningen..?!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:05Längtade faktiskt efter lite regnlöpning men hade glömt hur lite jag gillar att springa med blöta skor. 🙁
Längtade faktiskt efter lite regnlöpning men hade glömt hur lite jag gillar att springa med blöta skor. 🙁
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 10:59springer gärna när det regnar, men helst på sommarna & med så lite så möjligt på mig
(linne, shorts & skor)Singlar?! alla är väl välkomna, singlar, monogama, polygama, gifta, ogifta...)
springer gärna när det regnar, men helst på sommarna & med så lite så möjligt på mig
(linne, shorts & skor)
Singlar?! alla är väl välkomna, singlar, monogama, polygama, gifta, ogifta...)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:59Inga singlar i regnet i går, men väl sniglar och snäckor. Jäklar vad man fick steppa för att inte trampa på dem. Lite väl äckligt när man trots allt råkade sätta foten på en stor fet mördarsnigel.
På andra varvet hade hans kamrater hunnit fram. Låt oss
Inga singlar i regnet i går, men väl sniglar och snäckor. Jäklar vad man fick steppa för att inte trampa på dem. Lite väl äckligt när man trots allt råkade sätta foten på en stor fet mördarsnigel.
På andra varvet hade hans kamrater hunnit fram. Låt oss
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:23Haha, Anders då! En ny löparform kanske? Snigeldans 😉
Haha, Anders då! En ny löparform kanske? Snigeldans 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:25han kanske hellre vill dansa singeldans i löpspåret 😀
han kanske hellre vill dansa singeldans i löpspåret 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:48Regn är bara vatten.
(t+)
Regn är bara vatten.
(t+)