Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hallå där...är inte FB för oss singlar.? Frida talar ju om sin man..även om de va styvt gjort o ut o kuta i gryningen..

@Mikael - Sen när var FB enbart för singlar? Det finns en grupp för singlar, det är väl i princip den enda delen som "endast" är för singlar.

OT: Blev lite besviken då det regnat mycket idag, men minsann inte en droppe när jag sprang! Regn är skönt, så m

Var uppehåll när jag gav mig ut men såg mörkt ut på himlen....blev bara lätt lätt duggregn dock, hade inte sagt nej om det hade blivit lite mer duggregn. Är ju grymt härligt att springa när det regnar lite lagom sådär.

Hahaha....singlar..!...Jag är en FunBeat Streak Runner som varje gång som det slutar regna kastar mig ut ur pannrummet i kåken å kör en eller flera kilometrar i typ 7/km-tempo. Djävla skönt avbräck från den där förbaskade målningen..?!

Längtade faktiskt efter lite regnlöpning men hade glömt hur lite jag gillar att springa med blöta skor. 🙁

springer gärna när det regnar, men helst på sommarna & med så lite så möjligt på mig
(linne, shorts & skor)

Singlar?! alla är väl välkomna, singlar, monogama, polygama, gifta, ogifta...)

Inga singlar i regnet i går, men väl sniglar och snäckor. Jäklar vad man fick steppa för att inte trampa på dem. Lite väl äckligt när man trots allt råkade sätta foten på en stor fet mördarsnigel.

På andra varvet hade hans kamrater hunnit fram. Låt oss

Haha, Anders då! En ny löparform kanske? Snigeldans 😉

han kanske hellre vill dansa singeldans i löpspåret 😀

Regn är bara vatten.

(t+)