Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 07:47Det blev 8km på lunchen i regn i shorts och wet t-shirt för mig. Riktigt skönt!
Det blev 8km på lunchen i regn i shorts och wet t-shirt för mig. Riktigt skönt!
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:39Det verkar va så för många...att det går ovanligt lätt att springa i regnet. Var ute i morse, ett tätt duggregn, gick hur lätt som helst. Mot slutet är självklart skorna lite tyngre... En tunn löparjacka o keps som skydd mot ansiktet funkar bra.
Det verkar va så för många...att det går ovanligt lätt att springa i regnet. Var ute i morse, ett tätt duggregn, gick hur lätt som helst. Mot slutet är självklart skorna lite tyngre... En tunn löparjacka o keps som skydd mot ansiktet funkar bra.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:29När jag är ute och springer när det är grått, mulet och regnigt infinner jag mig ett mysigt tillstånd. Det påminner mig om Islands klimat (halvislänning) och jag känner mig lite ödmjuk då jag tänker på att Sverige inte alls har ett så farligt klimat som m
När jag är ute och springer när det är grått, mulet och regnigt infinner jag mig ett mysigt tillstånd. Det påminner mig om Islands klimat (halvislänning) och jag känner mig lite ödmjuk då jag tänker på att Sverige inte alls har ett så farligt klimat som m
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:11Inomhusluften på jobb är inte riktigt vad den borde vara, så när jag kom hem igår kände jag mig alldeles klibbig och flottig, och hade begynnande huvudvärk. Så jag såg verkligen fram emot en runda i duggregnet. Blev därför jättebesviken när jag började sp
Inomhusluften på jobb är inte riktigt vad den borde vara, så när jag kom hem igår kände jag mig alldeles klibbig och flottig, och hade begynnande huvudvärk. Så jag såg verkligen fram emot en runda i duggregnet. Blev därför jättebesviken när jag började sp
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:19Fick en jätteskön runda med pappa som sällskap igår. Kläderna var så att man kunde vrida ur dem efteråt, men efter 3/4 upptäckte jag att jag fortfarande hade torra partier mitt på ryggen och längs baksidan på låren 🙂
Fick en jätteskön runda med pappa som sällskap igår. Kläderna var så att man kunde vrida ur dem efteråt, men efter 3/4 upptäckte jag att jag fortfarande hade torra partier mitt på ryggen och längs baksidan på låren 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:01Jag var ute på ett av mina första pass på bra länge tidigare i veckan när det vräkte ner. Helt okej, särskilt eftersom jag visste att ett varmt bad väntade hemma! (t+)
Jag var ute på ett av mina första pass på bra länge tidigare i veckan när det vräkte ner. Helt okej, särskilt eftersom jag visste att ett varmt bad väntade hemma! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:20Sprang dryga 6km efter jobbet igår, var sugen på det hela dagen, då jag inte sprungit på ett tag 😉 Riktigt gött var det, men idag blir det styrketräning inomhus (t+)
Sprang dryga 6km efter jobbet igår, var sugen på det hela dagen, då jag inte sprungit på ett tag 😉 Riktigt gött var det, men idag blir det styrketräning inomhus (t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 17:14Klädd i långa tights, tunn tröja, tunn jacka och kepa gav jag mig ut på en tur i regnet..trodde jag. Regnet slutade och solen kom fram, gjorde i och för sig inget men plötsligt var jag lite väl varmt klädd 🙂
Klädd i långa tights, tunn tröja, tunn jacka och kepa gav jag mig ut på en tur i regnet..trodde jag. Regnet slutade och solen kom fram, gjorde i och för sig inget men plötsligt var jag lite väl varmt klädd 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 17:24Tog en runda idag som började med ljummet regn och blåst men efter bara någon km slutade det tyvärr att regna. Men det var en av dom skönaste löprundor jag gjort, jag sprang nästan och skrattade för mig själv.
Tog en runda idag som började med ljummet regn och blåst men efter bara någon km slutade det tyvärr att regna. Men det var en av dom skönaste löprundor jag gjort, jag sprang nästan och skrattade för mig själv.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 18:36Läs gärna mitt ang tygla humör...ja sprang i långbyxor o regnjacka..ja "ska inte " springa stigen vid regn,då det blir HALT,pga mängder me rötter o stenar..ändå "kunde ja inte hålla mig.." kom av mig,blev UR-FÖRBANNAD..tack vare DET,sinade mina krafter o
Läs gärna mitt ang tygla humör...ja sprang i långbyxor o regnjacka..ja "ska inte " springa stigen vid regn,då det blir HALT,pga mängder me rötter o stenar..ändå "kunde ja inte hålla mig.." kom av mig,blev UR-FÖRBANNAD..tack vare DET,sinade mina krafter o