Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 19:54Självklart! Det är lika skönt att springa i vått som i torrt! Du får ta och lägga om dina löppass till nätterna istället Anna:-)
Självklart! Det är lika skönt att springa i vått som i torrt! Du får ta och lägga om dina löppass till nätterna istället Anna:-)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:28Springa i regn är underbart! Som redan nämnt; så lite kläder som möjligt utan att man fryser, då blir det inte tungt att bära när allt blir genomdränkt av vatten! 😀 (t+)
Springa i regn är underbart! Som redan nämnt; så lite kläder som möjligt utan att man fryser, då blir det inte tungt att bära när allt blir genomdränkt av vatten! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:3218,5 km terränglöpning i ett fint sommarregn. Luften var alldeles underbar och dofterna i skogen likaså. Lite halt på stenar och rötter men det får man leva med.
18,5 km terränglöpning i ett fint sommarregn. Luften var alldeles underbar och dofterna i skogen likaså. Lite halt på stenar och rötter men det får man leva med.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:50Tackvare all inspiration blev det 12 km ikväll. Löpartights och t-shirt 🙂
Tackvare all inspiration blev det 12 km ikväll. Löpartights och t-shirt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:27Var ute och sprang nästan 12 km i sommarregnet och det var hur skönt som helst !
Sen blev farten också helt ok vilket inte gjorde upplevelsen sämre direkt (t+)
Var ute och sprang nästan 12 km i sommarregnet och det var hur skönt som helst !
Sen blev farten också helt ok vilket inte gjorde upplevelsen sämre direkt (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:38jag är nästan lite besviken! Lagom som jag skulle ge mig ut i det härliga regnet så slutade det. Och självklart började det regna igen när jag kom hem.....
jag är nästan lite besviken! Lagom som jag skulle ge mig ut i det härliga regnet så slutade det. Och självklart började det regna igen när jag kom hem.....
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:41(t+) torsdagsträning med Team Stockholm Marathon i regnet, skönt 🙂
(t+) torsdagsträning med Team Stockholm Marathon i regnet, skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:14Kuperad fartlek i terrängspår _efter_ skyfallet. Stora pölar/sjöar och floder i backarna. Djupaste pölen/sjön var halvvägs till knät...
Kuperad fartlek i terrängspår _efter_ skyfallet. Stora pölar/sjöar och floder i backarna. Djupaste pölen/sjön var halvvägs till knät...
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 01:54Springer nästan hellre i regn än i sol. Har inte hunnit med det den här veckan däremot, packar för att flytta i helgen så träningen får bli när det finns tid, inte när jag har lust.
Springer nästan hellre i regn än i sol. Har inte hunnit med det den här veckan däremot, packar för att flytta i helgen så träningen får bli när det finns tid, inte när jag har lust.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 07:41Åh regnet var härligt igår. Lätt som en fjäder och underbart svalkande. Ett av de trevligaste passen på hela sommaren!
Åh regnet var härligt igår. Lätt som en fjäder och underbart svalkande. Ett av de trevligaste passen på hela sommaren!