Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 22:51Ja ett pass till i regn eller kanske det två pass. Hur ska man kunna undvika att springa i regn när sommarvädret fick ett hastigt slut.
Ska inte klaga för jag har inget emot att springa i regn så länge det inte vräker ner hela passet.
Ja ett pass till i regn eller kanske det två pass. Hur ska man kunna undvika att springa i regn när sommarvädret fick ett hastigt slut.
Ska inte klaga för jag har inget emot att springa i regn så länge det inte vräker ner hela passet.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:37Nån som get sig ut idag?
Nån som get sig ut idag?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:43Japp, men jag missade regnet för jag ute klockan fem imorse.
Japp, men jag missade regnet för jag ute klockan fem imorse.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:45Duktigt, jag ångrar att jag inte gav mig av kl 6 när jag vaknade..hoppas det slutar tills ikväll...
Duktigt, jag ångrar att jag inte gav mig av kl 6 när jag vaknade..hoppas det slutar tills ikväll...
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:49Det blir rullskidor i regnet ikväll :D.
Det blir rullskidor i regnet ikväll :D.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:06Duktigt och duktigt, jag var tvungen eftersom maken fortfarande var hemma och barnen fortfarande sov. Barn är på så vis väldigt motiverande, det gäller att sticka ut NU och inte sen, för det blir inget sen...
Duktigt och duktigt, jag var tvungen eftersom maken fortfarande var hemma och barnen fortfarande sov. Barn är på så vis väldigt motiverande, det gäller att sticka ut NU och inte sen, för det blir inget sen...
Quote from Jonny Persson on 2 August 2010, 16:08Precis dags för dagens andra pass i regnet. Sköna droppar från ovan!
Precis dags för dagens andra pass i regnet. Sköna droppar från ovan!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:05Jepp! Och skönt var det. 🙂
Jepp! Och skönt var det. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:16Här i södra Dalarna har det inte regnat på hela dan, men jag tänkte ge mig ut och springa ändå nu. Är det okej? 😉
Här i södra Dalarna har det inte regnat på hela dan, men jag tänkte ge mig ut och springa ändå nu. Är det okej? 😉
Quote from ellen olsson on 2 August 2010, 20:55Håll i er nu! Det har inte regnat i Göteborg idag.
Håll i er nu! Det har inte regnat i Göteborg idag.