Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:00Vad kul LillKalle, att du ska köpa Superrecord.
Då får du 22 istället för 20
Vad kul LillKalle, att du ska köpa Superrecord.
Då får du 22 istället för 20
Quote from j sollerman on 20 August 2008, 13:21Kanske är dax att lämna shimaNO, och gå över till the real shit!
Kanske är dax att lämna shimaNO, och gå över till the real shit!
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:26Det finns hopp för Et Tu, Brute!
Det finns hopp för Et Tu, Brute!
Quote from Mattias Johansson on 20 August 2008, 16:21Sett sedan trippel fram så har du 33 växlar (H).
Sett sedan trippel fram så har du 33 växlar (H).
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 22:56Naturligtvis ska du byta Kalle, men räkna inte med framskjutna placeringar:
Fabian, Gustav och Kristin som tagit guld, silver och guld och 5 av damerna som var topp 10 körde på Shimanooooo.
Naturligtvis ska du byta Kalle, men räkna inte med framskjutna placeringar:
Fabian, Gustav och Kristin som tagit guld, silver och guld och 5 av damerna som var topp 10 körde på Shimanooooo.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 23:02De körde kanske på nya ShimaNO 7900 som inte har hunnit börja krångla ännu. Det beror väl på att den inte har funnits ute på marknaden såååå läääänge.
De körde kanske på nya ShimaNO 7900 som inte har hunnit börja krångla ännu. Det beror väl på att den inte har funnits ute på marknaden såååå läääänge.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 07:44Sen hjälpte det nog till att dom körde Cervélo P3C. Aj-aj vilken fin ram.
Sen hjälpte det nog till att dom körde Cervélo P3C. Aj-aj vilken fin ram.
Quote from Mattias Johansson on 21 August 2008, 10:59>De körde kanske på nya ShimaNO 7900 som inte har hunnit börja krångla ännu. Det beror väl på att den inte har funnits ute på marknaden såååå läääänge
Skulle 7800 krångla!?
Är nog en alldeles för dålig cyklist för att upptäcka det då jag inte märkt någo
>De körde kanske på nya ShimaNO 7900 som inte har hunnit börja krångla ännu. Det beror väl på att den inte har funnits ute på marknaden såååå läääänge
Skulle 7800 krångla!?
Är nog en alldeles för dålig cyklist för att upptäcka det då jag inte märkt någo
Quote from j sollerman on 21 August 2008, 11:02De är i Davids lilla fantasivärld som allt som har med shimano att göra krånglar..
De är i Davids lilla fantasivärld som allt som har med shimano att göra krånglar..
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:00kan ingen komma och laga min cykel i landskrona saknar den :6 några idioter har sparkat sönder
kan ingen komma och laga min cykel i landskrona saknar den :6 några idioter har sparkat sönder