Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonÄr du med i Triathlon Sweden?
You need to log in to create posts and topics.

Triathlon Sweden är ett svenskt nätverk som vänder sig till triathleter. Där bygger du din triathlonprofil, ställer frår, hittar träningstips, instruktioner, klubbar, läger, tävlingar, videos, forum, bloggar m m.

Nyfiken? Ta en titt och se om det kan va

Fungerar inte Funbeat för dig?

Som vanligt en märklig kommentar från David......har inte valt att uttrycka det tidigare men den här gången kunde jag inte låta bli. Inte kul att få en sådan kommentar när man bjuder till och vill tipsa andra.

Jag tycker det var ett kanontips och det fan

Roger hade inte behövt shilla. Han hade kunnat vara tydligare och säga som det är, dvs. att det är han som ligger bakom nätverket.

Det står ju på hans profil om man går in och kollar där, om det nu skulle spela jättestor roll.

Han kunde som sagt ha varit tydligare. Shill är alldeles för irriterande för att ta lätt på. Jag var själv väldigt skeptisk men lät det passera efter som det inte handlar om kommersiell verksamhet i det här fallet.
Om alla vore båögda och ingen reagerade

Hej igen,

Ja visst är det jag som ligger bakom Triathlon Sweden, vet inte om det är bra eller dåligt från din kommentar Fredrik. Hur som helst, tycker Tri är roligt och har samlat en del kring sporten på TS.

Självklart är det roligt att få fler medlemm

Tänk om alla som är aktiva på andra forum eller skriver på andra sidor skulle göra reklam för de sakerna här?
Hur skoj skulle Olle tycka att det är?
Jag har den största respekt för Olles arbete med denna GRATISsidan.

Nu vet jag inte vad jag tycker.................

David: Fungerar inte *Markera som ointressant* för dig 😉