Quote from Guest on 31 October 2009, 07:41Triathlon Sweden är ett svenskt nätverk som vänder sig till triathleter. Där bygger du din triathlonprofil, ställer frår, hittar träningstips, instruktioner, klubbar, läger, tävlingar, videos, forum, bloggar m m.
Nyfiken? Ta en titt och se om det kan va
Triathlon Sweden är ett svenskt nätverk som vänder sig till triathleter. Där bygger du din triathlonprofil, ställer frår, hittar träningstips, instruktioner, klubbar, läger, tävlingar, videos, forum, bloggar m m.
Nyfiken? Ta en titt och se om det kan va
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 07:51Fungerar inte Funbeat för dig?
Fungerar inte Funbeat för dig?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:18Som vanligt en märklig kommentar från David......har inte valt att uttrycka det tidigare men den här gången kunde jag inte låta bli. Inte kul att få en sådan kommentar när man bjuder till och vill tipsa andra.
Jag tycker det var ett kanontips och det fan
Som vanligt en märklig kommentar från David......har inte valt att uttrycka det tidigare men den här gången kunde jag inte låta bli. Inte kul att få en sådan kommentar när man bjuder till och vill tipsa andra.
Jag tycker det var ett kanontips och det fan
Quote from ellen olsson on 31 October 2009, 18:31Roger hade inte behövt shilla. Han hade kunnat vara tydligare och säga som det är, dvs. att det är han som ligger bakom nätverket.
Roger hade inte behövt shilla. Han hade kunnat vara tydligare och säga som det är, dvs. att det är han som ligger bakom nätverket.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:36Det står ju på hans profil om man går in och kollar där, om det nu skulle spela jättestor roll.
Det står ju på hans profil om man går in och kollar där, om det nu skulle spela jättestor roll.
Quote from ellen olsson on 31 October 2009, 18:41Han kunde som sagt ha varit tydligare. Shill är alldeles för irriterande för att ta lätt på. Jag var själv väldigt skeptisk men lät det passera efter som det inte handlar om kommersiell verksamhet i det här fallet.
Om alla vore båögda och ingen reagerade
Han kunde som sagt ha varit tydligare. Shill är alldeles för irriterande för att ta lätt på. Jag var själv väldigt skeptisk men lät det passera efter som det inte handlar om kommersiell verksamhet i det här fallet.
Om alla vore båögda och ingen reagerade
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:47Hej igen,
Ja visst är det jag som ligger bakom Triathlon Sweden, vet inte om det är bra eller dåligt från din kommentar Fredrik. Hur som helst, tycker Tri är roligt och har samlat en del kring sporten på TS.
Självklart är det roligt att få fler medlemm
Hej igen,
Ja visst är det jag som ligger bakom Triathlon Sweden, vet inte om det är bra eller dåligt från din kommentar Fredrik. Hur som helst, tycker Tri är roligt och har samlat en del kring sporten på TS.
Självklart är det roligt att få fler medlemm
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:47Tänk om alla som är aktiva på andra forum eller skriver på andra sidor skulle göra reklam för de sakerna här?
Hur skoj skulle Olle tycka att det är?
Jag har den största respekt för Olles arbete med denna GRATISsidan.
Tänk om alla som är aktiva på andra forum eller skriver på andra sidor skulle göra reklam för de sakerna här?
Hur skoj skulle Olle tycka att det är?
Jag har den största respekt för Olles arbete med denna GRATISsidan.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:51Nu vet jag inte vad jag tycker.................
Nu vet jag inte vad jag tycker.................
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:53David: Fungerar inte *Markera som ointressant* för dig 😉
David: Fungerar inte *Markera som ointressant* för dig 😉