Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 10:33Roger skrev:
"Det har skett att ngn registrerar sig här på sajten och sedan skickar mail till medlemmarna i TS som inte är relevanta."
Troligtvis har meddelandet blivit suddat men noteringen om att meddelandet kommit har redan blivit utskickat. Möjlig o
Roger skrev:
"Det har skett att ngn registrerar sig här på sajten och sedan skickar mail till medlemmarna i TS som inte är relevanta."
Troligtvis har meddelandet blivit suddat men noteringen om att meddelandet kommit har redan blivit utskickat. Möjlig o
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 10:46Nu kommer jag att undra vad Suzanne eg. ville mig - det kanske var nåt viktigt?
🙂
Nu kommer jag att undra vad Suzanne eg. ville mig - det kanske var nåt viktigt?
🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 13:23Hade det varit en Gösta tror jag du brytt dig mindre? 😉
Hade det varit en Gösta tror jag du brytt dig mindre? 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 15:00Nja, kanske lika mycket, fast på ett annat sätt!
Nja, kanske lika mycket, fast på ett annat sätt!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:02Hej Christer,
Det som hände häromdagen var att en person registrerade sig under falsk identitet (registrerar en falsk e-post och anmäler sig på TS) och därefter började maila alla medlemmar. Har inte läst vad som skrevs men det var ngt i stil med om man
Hej Christer,
Det som hände häromdagen var att en person registrerade sig under falsk identitet (registrerar en falsk e-post och anmäler sig på TS) och därefter började maila alla medlemmar. Har inte läst vad som skrevs men det var ngt i stil med om man
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 22:08Fan också - då man äntligen hade chansen till äkta kärlek så raderar du meddelandet ...
Fan också - då man äntligen hade chansen till äkta kärlek så raderar du meddelandet ...
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:19Ha ha, lovar att vara lite långsammare nästa gång...
Mvh
Roger
Ha ha, lovar att vara lite långsammare nästa gång...
Mvh
Roger
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 22:53🙂
🙂