Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:55David, du har troligtvis inte sett att jag länkar till FunBeat från TS. Självklart efter dkännande från Olle.
mvh
Roger
David, du har troligtvis inte sett att jag länkar till FunBeat från TS. Självklart efter dkännande från Olle.
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:00Jag tycker det är bra att folk ger lite tips om intressanta sidor så man vet vad som finns där ute. Sålänge man inte börjar "spamma" och gör reklam för samma grej flera gånger så tycker jag det är lugnt. Sen lär det ju vara relevant också, dvs träningsrel
Jag tycker det är bra att folk ger lite tips om intressanta sidor så man vet vad som finns där ute. Sålänge man inte börjar "spamma" och gör reklam för samma grej flera gånger så tycker jag det är lugnt. Sen lär det ju vara relevant också, dvs träningsrel
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:09Det går att starta en grupp med lämpligt namn och där fiska medlemmar.
Det går att starta en grupp med lämpligt namn och där fiska medlemmar.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:25Jag är medlem i båda, funkar alldeles ypperligt.
Jag är medlem i båda, funkar alldeles ypperligt.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:28Finns det en sådan grupp här?
Finns det en sådan grupp här?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:34Tänk nu...tänk...?
Tänk nu...tänk...?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:36Ja, och.......?
Jag samlade punkterna.
Ja, och.......?
Jag samlade punkterna.
Quote from Anders Wallerstedt on 2 November 2009, 16:10Även jag är medlem i båda, fungerar fin fint 😉
Även jag är medlem i båda, fungerar fin fint 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 17:17Trådarna, grupperna, sidorna eller intranet/internet?
Trådarna, grupperna, sidorna eller intranet/internet?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:28Bra jobb med sidan Roger.
Bra jobb med sidan Roger.