Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 23:53Ja då är det inte bara jag.
Ja då är det inte bara jag.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 14:12Shit! Vad mycket tung, oförtjänt kritik David får ta på denna sida! Är det bara jag som uppskattar hans spydiga/roliga, och ofta som jag uppfattar det, ganska ironiska kommentarer?
Shit! Vad mycket tung, oförtjänt kritik David får ta på denna sida! Är det bara jag som uppskattar hans spydiga/roliga, och ofta som jag uppfattar det, ganska ironiska kommentarer?
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 14:13Bra jobbat med sidan, Roger!
Bra jobbat med sidan, Roger!
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:27Det tar ett tag innan man lär sig läsa mellan, under och bakom raderna. Sen är David bra att ha. Om man dessutom ställer raka frår får man faktiskt mycket bra svar.
Det tar ett tag innan man lär sig läsa mellan, under och bakom raderna. Sen är David bra att ha. Om man dessutom ställer raka frår får man faktiskt mycket bra svar.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:39Nu ska ni inte överdriva. Vem ska de annars skälla på för sina tillkortakommande?
Nu ska ni inte överdriva. Vem ska de annars skälla på för sina tillkortakommande?
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 21:35Jag håller på dig Roger, det verkar vara en bra sida/nätverk.
Beträffande David och hans (i de allra flesta fall) mycket okonstruktiva och nedvärderande inägg, gör som jag: SKIT högaktningsfullt i dessa. Jag har bestämt mig för att göra det. Det är inte
Jag håller på dig Roger, det verkar vara en bra sida/nätverk.
Beträffande David och hans (i de allra flesta fall) mycket okonstruktiva och nedvärderande inägg, gör som jag: SKIT högaktningsfullt i dessa. Jag har bestämt mig för att göra det. Det är inte
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 21:36Gör du?
Gör du?
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2009, 22:36Roger, jag har varit med där länge (inaktiv iofs)
Häromdan fick jag ett mail att en person skrivit ett meddelande på min sida där så jag loggade in och hittade ingenting - har du nån förklaring eller vill du ha ytterligare info?
Roger, jag har varit med där länge (inaktiv iofs)
Häromdan fick jag ett mail att en person skrivit ett meddelande på min sida där så jag loggade in och hittade ingenting - har du nån förklaring eller vill du ha ytterligare info?
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 23:52Det fick jag med mail om! "Suzanne" har skrivit till dig? Hittade inget och ingen Suzanne öht?
Det fick jag med mail om! "Suzanne" har skrivit till dig? Hittade inget och ingen Suzanne öht?
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 07:41Just det. Suzanne var det.
Just det. Suzanne var det.