Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:38Inte visste jag att du höll på med triathlon David?
Ska du följa med och träna nån dag?Och mycket bra sida Roger!(t+)
Inte visste jag att du höll på med triathlon David?
Ska du följa med och träna nån dag?
Och mycket bra sida Roger!(t+)
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:13Årets skämt!
"Jag har den största respekt för Olles arbete med denna GRATISsidan."
Om man respekterar Olles jobb så borde man väl kunna visa det på en MYCKET bättre sätt än
att spamma i alla möjliga och omöjliga trådar.Eller är det bara jag som tycke
Årets skämt!
"Jag har den största respekt för Olles arbete med denna GRATISsidan."
Om man respekterar Olles jobb så borde man väl kunna visa det på en MYCKET bättre sätt än
att spamma i alla möjliga och omöjliga trådar.
Eller är det bara jag som tycke
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:14Jag tränar ofta med triathleter.
Jag tränar ofta med triathleter.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:47Håller till viss del med dig Stefan, Samtidigt måste jag säga efter att ha kolla på Rogers sida så tycker jag inte det på nåt sätt verkar vara "konkurrerande" med Funbeat utan snarare ett bra komplement...
Håller till viss del med dig Stefan, Samtidigt måste jag säga efter att ha kolla på Rogers sida så tycker jag inte det på nåt sätt verkar vara "konkurrerande" med Funbeat utan snarare ett bra komplement...
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:43Tack för all uppmuntran!
mvh
Roger
Tack för all uppmuntran!
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:29Johan:
Jag var INTE kritiskt till Roger. Tvärtom.
😉
Johan:
Jag var INTE kritiskt till Roger. Tvärtom.
😉
Quote from ellen olsson on 2 November 2009, 21:36Stefan: Jag tolkade dig på samma sätt som Johan och det är väl ganska naturligt med tanke på att Roger gjort reklam ("spammat" ) i flera trådar?
Stefan: Jag tolkade dig på samma sätt som Johan och det är väl ganska naturligt med tanke på att Roger gjort reklam ("spammat" ) i flera trådar?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:39Ok, jag tar kritiken och ber så mycket om ursäkt för att varit lite luddig.
Ok, jag tar kritiken och ber så mycket om ursäkt för att varit lite luddig.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 22:27Tycker inte du va luddig stefan. Håller med till fullo. Orkade bara inte själv skriva det.
Tycker inte du va luddig stefan. Håller med till fullo. Orkade bara inte själv skriva det.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 22:59Det finns bra och dåligt spam om ni nu väljer att kalla det för spam. Rogers "spam" tillhörde det konstruktiva tycker jag.
Det finns bra och dåligt spam om ni nu väljer att kalla det för spam. Rogers "spam" tillhörde det konstruktiva tycker jag.