Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:43Haha på dig din gamle långlufsar-gubbe...!
Tror du inte att jag har tänkt den tanken en å annan gång kanske.
Vi gamla uvar har ju inte så myche speed men uthålligheten finns ju kvar - eller vad säger du själv.
Åren går å kanske blir det mitt sista som
Haha på dig din gamle långlufsar-gubbe...!
Tror du inte att jag har tänkt den tanken en å annan gång kanske.
Vi gamla uvar har ju inte så myche speed men uthålligheten finns ju kvar - eller vad säger du själv.
Åren går å kanske blir det mitt sista som
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:00En mara är dubbelt så lång som en halvmara, men 8 ggr mer fysiskt krävande, enligt Runners World. Jag är benägen att hålla med om den exponentiella kurvan gällande den fysiska ansträngningen.
En mara är dubbelt så lång som en halvmara, men 8 ggr mer fysiskt krävande, enligt Runners World. Jag är benägen att hålla med om den exponentiella kurvan gällande den fysiska ansträngningen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:01Ja du Kjelle.
Har en mara någonsin varit en mara för oss som nu inte längre är så snabba?
Tror vi tog det mer med en klackspark än vad de gör i dag.
Vi hittade på varianter, såsom "tokresan" till Kiel.Tänk så många gånger vi stannade kvar.
Fick en mac
Ja du Kjelle.
Har en mara någonsin varit en mara för oss som nu inte längre är så snabba?
Tror vi tog det mer med en klackspark än vad de gör i dag.
Vi hittade på varianter, såsom "tokresan" till Kiel.
Tänk så många gånger vi stannade kvar.
Fick en mac
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 13:26Tobias: 3:34 tror jag på.
Vi har ungefär samma tider på mil, 1/2 och LL och min premiär i stockholm gick på det..
Tobias: 3:34 tror jag på.
Vi har ungefär samma tider på mil, 1/2 och LL och min premiär i stockholm gick på det..
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:28Facit blev tydligen 4:09 för Tobias och en bra illustration till vad tråden handlade om.
Hur har ni det med uthållighetsträningen i år? Själv tycker jag jag har en hel del långpass i bagaget men inte så många i högt/medelhögt tempo. Däremot har jag försö
Facit blev tydligen 4:09 för Tobias och en bra illustration till vad tråden handlade om.
Hur har ni det med uthållighetsträningen i år? Själv tycker jag jag har en hel del långpass i bagaget men inte så många i högt/medelhögt tempo. Däremot har jag försö
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 19:21Jag har sprungit ganska många pass över 25km och säkert en 4-5st från 30km och upp till dryga 37km. Jag känner mig väl förberedd och vet nog vad som väntar.
Har precis som Peter tunt med långa långpass med fart. Gjorde som ett sista test förra veckan ett
Jag har sprungit ganska många pass över 25km och säkert en 4-5st från 30km och upp till dryga 37km. Jag känner mig väl förberedd och vet nog vad som väntar.
Har precis som Peter tunt med långa långpass med fart. Gjorde som ett sista test förra veckan ett
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:41Oj, har säkert gjort en massa "fel" under de år jag tränat löpning (tur att jag inte hållit på allt för länge, så jag kan rätta till dem). Tycker om att träna och har väl aldrig riktigt satsat på något.
Första planerade maran som jag gjorde gick på 3:11:
Oj, har säkert gjort en massa "fel" under de år jag tränat löpning (tur att jag inte hållit på allt för länge, så jag kan rätta till dem). Tycker om att träna och har väl aldrig riktigt satsat på något.
Första planerade maran som jag gjorde gick på 3:11:
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:10Jag tycker oftast att det är svårt att säga att man är nöjd med mängden långpass och uppläggen av dessa när man står på startlinjen.
Jag springer min 5:e mara nu och kan konstatera att jag har mer kvantitet & kvalitet än någonsin i benen. Under 2011 har
Jag tycker oftast att det är svårt att säga att man är nöjd med mängden långpass och uppläggen av dessa när man står på startlinjen.
Jag springer min 5:e mara nu och kan konstatera att jag har mer kvantitet & kvalitet än någonsin i benen. Under 2011 har
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 15:27En möjligen intressant iakttagelse jag har gjort i och med att jag verkligen är uthållighetstränad i år (fler än 20 pass över 20 km, två över 60 km) är att med denna förberedelse så återhämtar sig kroppen snabbt när man sänker tempot.
Tidigare år har en
En möjligen intressant iakttagelse jag har gjort i och med att jag verkligen är uthållighetstränad i år (fler än 20 pass över 20 km, två över 60 km) är att med denna förberedelse så återhämtar sig kroppen snabbt när man sänker tempot.
Tidigare år har en