Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 14:56Hej!
Är inte rädd att komma sist, men vill veta att jag överhuvudtaget har något att göra på startlinjen. Att komma sist slagen med en minut är en sak, att komma sist slagen med en timme en helt annan.
Med tanke på de starka orden om vad motionslopp är
Hej!
Är inte rädd att komma sist, men vill veta att jag överhuvudtaget har något att göra på startlinjen. Att komma sist slagen med en minut är en sak, att komma sist slagen med en timme en helt annan.
Med tanke på de starka orden om vad motionslopp är
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:08"1. Hypotetiskt, hur bra bör jag kunna prestera innan det är läge att prova på en riktig tävling. Erkänner att jag är rädd att bli toksist, vill inte prova förrän jag tror att jag kan ha åtminstone lite sällskap runt banan. "
Ur min egen dagbok;
Min al
"1. Hypotetiskt, hur bra bör jag kunna prestera innan det är läge att prova på en riktig tävling. Erkänner att jag är rädd att bli toksist, vill inte prova förrän jag tror att jag kan ha åtminstone lite sällskap runt banan. "
Ur min egen dagbok;
Min al
Quote from ellen olsson on 8 June 2009, 15:19> 1. Hypotetiskt, hur bra bör jag kunna prestera innan det är läge att prova på en riktig tävling.
Om du tränar med en klubb tillsammans med de som tävlar så bör du kunna få rätt bra hum om hur du ligger till.
Försök köra i sportklass(*) om det går och
> 1. Hypotetiskt, hur bra bör jag kunna prestera innan det är läge att prova på en riktig tävling.
Om du tränar med en klubb tillsammans med de som tävlar så bör du kunna få rätt bra hum om hur du ligger till.
Försök köra i sportklass(*) om det går och
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:22Första året jag tävlade-78 i juniorklassen var jag med mellan omklädningen och starten.
Andra året i B-klass var jag med till första kantvindsåkningen. Vi startade alltid i Skåne med A-klassen och då var det inte så enkelt.Skillnaden var att jag var väl
Första året jag tävlade-78 i juniorklassen var jag med mellan omklädningen och starten.
Andra året i B-klass var jag med till första kantvindsåkningen. Vi startade alltid i Skåne med A-klassen och då var det inte så enkelt.
Skillnaden var att jag var väl
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:24Är Vasaloppet på skidor en tävling? motionslopp? eller något annat.
Man får väl värdera sin egen prestation i stället för att vara rädd för att ställa upp på en tävling. Jag mäter mig inte med de bästa utan med de som är ungefär lika dåliga som mig själv
Är Vasaloppet på skidor en tävling? motionslopp? eller något annat.
Man får väl värdera sin egen prestation i stället för att vara rädd för att ställa upp på en tävling. Jag mäter mig inte med de bästa utan med de som är ungefär lika dåliga som mig själv
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:29Jag kollade men en kommisarie. Enligt tävlingsreglementet får vem som helst som har tävlingslicens starta i Sportklass. Oavsett vilka klasser som erbjuds inom samma arrangemang.
Jag kollade men en kommisarie. Enligt tävlingsreglementet får vem som helst som har tävlingslicens starta i Sportklass. Oavsett vilka klasser som erbjuds inom samma arrangemang.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:32Kommisarier har inte så stor kunskap om reglementet och frågan bör därför ställas till UCI-kommisarie Michael Andersson som kan reglementet.
Kommisarier har inte så stor kunskap om reglementet och frågan bör därför ställas till UCI-kommisarie Michael Andersson som kan reglementet.
Quote from ellen olsson on 8 June 2009, 15:36Vasaloppet är en tävling.
Vasaloppet är en tävling.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:37David: "De bästa svenskarna i H30-H60 kör hellre i elit eller senior."
Om man får uppflyttningspoäng så hamnar de bästa svenskarna inte i veteran klasserna, då hamnar de i "A-klassen" (elit)Vasaloppet är en tävling, du måste ha licens för att få starta.
David: "De bästa svenskarna i H30-H60 kör hellre i elit eller senior."
Om man får uppflyttningspoäng så hamnar de bästa svenskarna inte i veteran klasserna, då hamnar de i "A-klassen" (elit)
Vasaloppet är en tävling, du måste ha licens för att få starta.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:37Hallå Fredrik.
Tack för senast!
Hallå Fredrik.
Tack för senast!