Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:12David - Det är inget problem med omkörning på h sida eller om det är flera i bredd på klungan, om alla håller sin linje och trampar.
Håller inte fullt med där, jag är skolad som sådan att cykel går efter i stort sett samma regler som bil. Omkörning på vä
David - Det är inget problem med omkörning på h sida eller om det är flera i bredd på klungan, om alla håller sin linje och trampar.
Håller inte fullt med där, jag är skolad som sådan att cykel går efter i stort sett samma regler som bil. Omkörning på vä
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 13:02Jag pratar om klungkörning och inte VTF.
Då ska du hålla avstånd, räcka ut handen och vara en välartad trafikant. Glöm inte ringklockan!
Jag pratar om klungkörning och inte VTF.
Då ska du hålla avstånd, räcka ut handen och vara en välartad trafikant. Glöm inte ringklockan!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 13:26Vet att dessa frågor som ställs här redan har varit uppe för diskussion inom VCK/Energitrampet, så vi får hoppas på en ändring av upplägget till nästa år. För att öka säkerheten och minska olyckorna.
Vet att dessa frågor som ställs här redan har varit uppe för diskussion inom VCK/Energitrampet, så vi får hoppas på en ändring av upplägget till nästa år. För att öka säkerheten och minska olyckorna.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 13:37Hej,
har med betydande känslor av skuld men också intresse läst tråden. Jag är otvivelsaktigt novis i cykelsammanhang med 20-talet motionslopp (ML) ristat i ramen 🙂 och lika många träningar med klubbar/andra...Uppenbarligen tillhör jag den skara som
Hej,
har med betydande känslor av skuld men också intresse läst tråden. Jag är otvivelsaktigt novis i cykelsammanhang med 20-talet motionslopp (ML) ristat i ramen 🙂 och lika många träningar med klubbar/andra...
Uppenbarligen tillhör jag den skara som
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 15:39Får att återgå till just energitrampet och de kullerbyttor som gjordes där.
Efter att ha talat runt lite och fått mer inblick och kommentarer så berodde de inte på cyklisterna utan på arrangemanget, elr bristen på arrangemang.
Tror inte det var så många "
Får att återgå till just energitrampet och de kullerbyttor som gjordes där.
Efter att ha talat runt lite och fått mer inblick och kommentarer så berodde de inte på cyklisterna utan på arrangemanget, elr bristen på arrangemang.
Tror inte det var så många "
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 16:12Du får ringa Patrik Serra och ta upp problemen.
Det är väll han och Mälarenergi som håller på med Energitrampen?
Du får ringa Patrik Serra och ta upp problemen.
Det är väll han och Mälarenergi som håller på med Energitrampen?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 17:07Jepp. Daddy is on it..
Jepp. Daddy is on it..
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 18:40"Efter att ha talat runt lite och fått mer inblick och kommentarer så berodde de inte på cyklisterna utan på arrangemanget, elr bristen på arrangemang."
Varje enskild cyklist har väl ett eget ansvar? Du menar väl inte bara för at du ställer upp i ett moti
"Efter att ha talat runt lite och fått mer inblick och kommentarer så berodde de inte på cyklisterna utan på arrangemanget, elr bristen på arrangemang."
Varje enskild cyklist har väl ett eget ansvar? Du menar väl inte bara för at du ställer upp i ett moti
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:48Arrangören kan underlätta för cyklisterna. Ta t.ex. andraklungan på Energitrampet som bestod av minst 150 cyklister. Kunde de inte stoppat in i motorcykel eller bil framför klungan för att varna framförvarande trafik?
För mig var de första sju milen en s
Arrangören kan underlätta för cyklisterna. Ta t.ex. andraklungan på Energitrampet som bestod av minst 150 cyklister. Kunde de inte stoppat in i motorcykel eller bil framför klungan för att varna framförvarande trafik?
För mig var de första sju milen en s
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:55fy det där låter riktigt otäckt!
fy det där låter riktigt otäckt!