Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 07:23Tommy, vad i min post var det du missade?
Testa läs igen.
Tommy, vad i min post var det du missade?
Testa läs igen.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 07:33Självbevarelsedriften?
Självbevarelsedriften?
Quote from Lena O on 3 June 2009, 07:48Arrangören har ansvaret för loppet och dess åkare.
Självklart att alla har ett ansvar utöver.
Arrangören har ansvaret för loppet och dess åkare.
Självklart att alla har ett ansvar utöver.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 07:56Men att tro att flaggvakter får styra eller stoppa trafik är väldigt långt från verkligheten.
Men att tro att flaggvakter får styra eller stoppa trafik är väldigt långt från verkligheten.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 09:05Har cyklat ett antal mindre motionslopp, och deltagit en stund i en tävlingsklunga (innan de sa hejdå). Nästan samtliga har antingen haft en master som rullat första halvmilen eller så vilket på ett sätt bidrar till att sträcka ut en grupp. Detta fungerad
Har cyklat ett antal mindre motionslopp, och deltagit en stund i en tävlingsklunga (innan de sa hejdå). Nästan samtliga har antingen haft en master som rullat första halvmilen eller så vilket på ett sätt bidrar till att sträcka ut en grupp. Detta fungerad
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 07:39Svar från Parick Serra:
Hejsan Tommy.
Ja jag har läst detta och det är alltid tråkigt med vurpor. Tyvärr är det en av baksidorna när många cyklar tillsammans och blir lite extra triggade av varandra.
Vi har genom åren varit förskonade av allvarligare olyc
Svar från Parick Serra:
Hejsan Tommy.
Ja jag har läst detta och det är alltid tråkigt med vurpor. Tyvärr är det en av baksidorna när många cyklar tillsammans och blir lite extra triggade av varandra.
Vi har genom åren varit förskonade av allvarligare olyc
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 07:43Då var det en flaska, rådjur och självbevarelsedriften som fallerade.
Då var det en flaska, rådjur och självbevarelsedriften som fallerade.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 08:43Eller bara lite otur.
Eller bara lite otur.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:49Det är mycket stökigt och stimmigt på träningsrundorna också upplever jag, många incidenter och stök. Detta kommer dock att försvinna efter 12-13 Juni misstänker jag.
Det jag funderar på är hur svårt är det igentligen? Håll ditt spår och bromsa inte, vis
Det är mycket stökigt och stimmigt på träningsrundorna också upplever jag, många incidenter och stök. Detta kommer dock att försvinna efter 12-13 Juni misstänker jag.
Det jag funderar på är hur svårt är det igentligen? Håll ditt spår och bromsa inte, vis
Quote from ellen olsson on 4 June 2009, 09:52> Håll ditt spår och bromsa inte
Just dessa två saker, framförallt den förstnämnda, verkar väldigt svåra. Behövs det målade linjer i vägbanan...?
> Håll ditt spår och bromsa inte
Just dessa två saker, framförallt den förstnämnda, verkar väldigt svåra. Behövs det målade linjer i vägbanan...?