Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 20:52Är det inte bättre att de tävlingssugna körde tävlingar och inte kör motionslopp?
Tävlingscyklister ser placeringar i en resultatlista som något intressant.
Framför allt om alla i klassen finns med av de som normalt tävlar.
Snittfart och tid handlar om fö
Är det inte bättre att de tävlingssugna körde tävlingar och inte kör motionslopp?
Tävlingscyklister ser placeringar i en resultatlista som något intressant.
Framför allt om alla i klassen finns med av de som normalt tävlar.
Snittfart och tid handlar om fö
Quote from Erik Strandberg on 6 June 2009, 21:21Jag håller med dig David. Men dels verkar det som att många är livrädda för ordet "tävling" dels kör dom för att förbättra sin tid på de olika loppen oavsett vilken placering det skulle gett om det fanns officiell resultatlista. Tävlingscyklisten tittar m
Jag håller med dig David. Men dels verkar det som att många är livrädda för ordet "tävling" dels kör dom för att förbättra sin tid på de olika loppen oavsett vilken placering det skulle gett om det fanns officiell resultatlista. Tävlingscyklisten tittar m
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 21:48Då finns det Mulleskolan för de som gillar skog, mark och fjädringar.
Då finns det Mulleskolan för de som gillar skog, mark och fjädringar.
Quote from Erik Strandberg on 6 June 2009, 21:49Ja den är trevlig, men cykelkorgarna då?
Ja den är trevlig, men cykelkorgarna då?
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 21:53De brukar inte tävla med mer än vem som har godast paj.
Jag gillar paj från det ena till det andra och gärna med vaniljsås.
De brukar inte tävla med mer än vem som har godast paj.
Jag gillar paj från det ena till det andra och gärna med vaniljsås.
Quote from Erik Strandberg on 6 June 2009, 22:02men det är ju perfekt! Då kan de sköta målfikat och tävla där. Köparna röstar på godaste pajen, vinnaren vinner en rejser med fri start till nästa år
Hybriderna då? De kör ofta också med något personligt mål i sikte
men det är ju perfekt! Då kan de sköta målfikat och tävla där. Köparna röstar på godaste pajen, vinnaren vinner en rejser med fri start till nästa år
Hybriderna då? De kör ofta också med något personligt mål i sikte
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 22:06Du menar de med skivbroms på pendlaröken?
De brukar väll tävla i att få så många "pendlargåvor" av Korpen och cykelfrämjandet om de inte tävlar i punkteringar?
Du menar de med skivbroms på pendlaröken?
De brukar väll tävla i att få så många "pendlargåvor" av Korpen och cykelfrämjandet om de inte tävlar i punkteringar?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:20Svenska cykel förbundet (eller vad det heter) har väl misslyckats totalt....
Om det finns så många glada motionärer som ställer upp på diverse motionslopp varför är det inte fler som tävlar ??? Det tål att funderas på .....
Det finns många motionärer s
Svenska cykel förbundet (eller vad det heter) har väl misslyckats totalt....
Om det finns så många glada motionärer som ställer upp på diverse motionslopp varför är det inte fler som tävlar ??? Det tål att funderas på .....
Det finns många motionärer s
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:28Det är väll snarare skräcken för att bli ifrånåkt som ställer till det?
Det är väll snarare skräcken för att bli ifrånåkt som ställer till det?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:37Personligen känner jag ingen sådan skräck (H)
Jag tränar en del med " tävlingscyklister" man får inga mardrömmar i alla fall ....
Personligen känner jag ingen sådan skräck (H)
Jag tränar en del med " tävlingscyklister" man får inga mardrömmar i alla fall ....