Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:56Det finns väldigt många som har svårt att inse att de inte kan köra hur som helst om det finns folk runt om.
Det finns väldigt många som har svårt att inse att de inte kan köra hur som helst om det finns folk runt om.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 23:41Åk till Danmark, Holland eller varför inte Italien och lär er att cykla i grupp.
Cykling i Sverige är som samhället i övrigt, ingen tar hänsyn. Man blir riktigt förbannad när man läser om alla förklaringar till olyckor. En del skyller på arrangörerna en d
Åk till Danmark, Holland eller varför inte Italien och lär er att cykla i grupp.
Cykling i Sverige är som samhället i övrigt, ingen tar hänsyn. Man blir riktigt förbannad när man läser om alla förklaringar till olyckor. En del skyller på arrangörerna en d
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 00:31---> Jimmy
Flaggvakter finns för att varna annan trafik att de kommer cyklister.
De är inte där för att visa vägen och inte för att stoppa trafik utan påkalla uppmärksamhet om loppet.I vissa fall stoppar man trafik ändå med stöd av lagen "alla har rätt
---> Jimmy
Flaggvakter finns för att varna annan trafik att de kommer cyklister.
De är inte där för att visa vägen och inte för att stoppa trafik utan påkalla uppmärksamhet om loppet.
I vissa fall stoppar man trafik ändå med stöd av lagen "alla har rätt
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 03:15Disciplin.
Disciplin.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 07:39Tack!!
Tack!!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:28http://www.youtube.com/watch?v=Oq0RNuFOFgE
Här finns lite videos med allsköns råd och dåd.
Här finns lite videos med allsköns råd och dåd.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:30Usch.... Ni har ju rätt nu när jag får lite mer perspektiv på det.
STOOOOR skillnad på motionslopp och tävling.
Jag måste testa tävling...
Usch.... Ni har ju rätt nu när jag får lite mer perspektiv på det.
STOOOOR skillnad på motionslopp och tävling.
Jag måste testa tävling...
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:33Ja, i sportklassen!
Ja, i sportklassen!
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 00:17Om man drar hela loppet så undviker man problemen+ att man får bättre träning =)
Om man drar hela loppet så undviker man problemen+ att man får bättre träning =)
Quote from Erik Strandberg on 6 June 2009, 20:44Jag har förundrats lite över varför inte fler arrangörer inser vad som driver en hel del motionärer? Motionslopp är absolut inte någon tävling. Men väldigt många (nästan alla?) vill köra på en viss tid, förbättra sin tid mot fg år etc. För många motionär
Jag har förundrats lite över varför inte fler arrangörer inser vad som driver en hel del motionärer? Motionslopp är absolut inte någon tävling. Men väldigt många (nästan alla?) vill köra på en viss tid, förbättra sin tid mot fg år etc. För många motionär