Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:56Men nu var väl frågan om han skulle springa 10 km på lunchen. Då behövs det nog en dusch om han bryr sig om sina koller (och sitt eget rykte)
Men nu var väl frågan om han skulle springa 10 km på lunchen. Då behövs det nog en dusch om han bryr sig om sina koller (och sitt eget rykte)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:56dubbel
dubbel
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:58Dubbeldusch? 😀 Är det inte trippel vi pratar om...
Dubbeldusch? 😀 Är det inte trippel vi pratar om...
Quote from Anders Wallerstedt on 15 January 2010, 09:01Dubbeldusch, eller annat schampo ska inte användas varje gång man duschar, utan högst en gång i veckan. Då sköter kroppen om det hela.
Dubbeldusch, eller annat schampo ska inte användas varje gång man duschar, utan högst en gång i veckan. Då sköter kroppen om det hela.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 10:22Men en "raggar-dusch" kan man ju ta om man får elaka blickar.
Har nu kört dryga 10 km om dan i år och det är endast huvudet som jag svettats om...duschningen har mer varit av upptinings-karaktär typ.!? Idag dock endast - 6,4 grad C...så nu är det väl risk
Men en "raggar-dusch" kan man ju ta om man får elaka blickar.
Har nu kört dryga 10 km om dan i år och det är endast huvudet som jag svettats om...duschningen har mer varit av upptinings-karaktär typ.!? Idag dock endast - 6,4 grad C...så nu är det väl risk
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 14:19LdB Hudlotion är (t+)
LdB Hudlotion är (t+)
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2010, 15:58Att hålla på att smörja in sig är väl så dåligt - däremot kan man vara försiktig med tvål/schampo då man duschar. Litegrann under armar och ben. F.ö. räcker det med varmt vatten. Strunta i smörjorna!
Att hålla på att smörja in sig är väl så dåligt - däremot kan man vara försiktig med tvål/schampo då man duschar. Litegrann under armar och ben. F.ö. räcker det med varmt vatten. Strunta i smörjorna!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 21:09Om du springer i den där Telletubbies-kostymen vill jag varna både lotion och intensivt duschande...
Det borde kunna bli rejält svettigt på insidan och rejält kladdigt på utsidan.
😉
Hur gör man i Telletubby-land efter ett rejält intervallpass?
Om du springer i den där Telletubbies-kostymen vill jag varna både lotion och intensivt duschande...
Det borde kunna bli rejält svettigt på insidan och rejält kladdigt på utsidan.
😉
Hur gör man i Telletubby-land efter ett rejält intervallpass?
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:17Kostymen går väl an, speciellt när det är -15C. Handväskan är en bitch däremot. Jag avskyr att springa med saker i händerna.
Efter ett riktigt hårt intervall pass gäller en glad sång följt av en stor gruppkram, en skål med tubbiekräm och helstekta kaninu
Kostymen går väl an, speciellt när det är -15C. Handväskan är en bitch däremot. Jag avskyr att springa med saker i händerna.
Efter ett riktigt hårt intervall pass gäller en glad sång följt av en stor gruppkram, en skål med tubbiekräm och helstekta kaninu
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 09:10Om man nu måste dusha så ofta så ska man undvika att använda nåt annat än vatten. Överdrivet med tvål torkar ut huden, vilket gär att man tvingas använda krämer och annat skit, som är fullt med kemiska ämnen. Man blir ren av vatten!
Om man nu måste dusha så ofta så ska man undvika att använda nåt annat än vatten. Överdrivet med tvål torkar ut huden, vilket gär att man tvingas använda krämer och annat skit, som är fullt med kemiska ämnen. Man blir ren av vatten!