Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 12:02Enligt uppgift var inga tagningar i Teletubbyland längre än tio minuter, annars var det risk för värmeslag på tubbisarna ...
Enligt uppgift var inga tagningar i Teletubbyland längre än tio minuter, annars var det risk för värmeslag på tubbisarna ...
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:41Jag har kört 5x10km på en dag med 2 timmar mellan passen. Inget jag dog av 🙂
Jag har kört 5x10km på en dag med 2 timmar mellan passen. Inget jag dog av 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:45Låter mer som en utmaning eller tävling än flera träningspass. Det låter riktigt nedbrytande.
Låter mer som en utmaning eller tävling än flera träningspass. Det låter riktigt nedbrytande.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 14:11Det låter nästan som Halden Ultraintervaller (8 x 10 km under 24 timmar).
http://www.bjornj.net/hui/ (min Firefox spärrar just nu åtkomst till denna sida)
Det låter nästan som Halden Ultraintervaller (8 x 10 km under 24 timmar).
http://www.bjornj.net/hui/ (min Firefox spärrar just nu åtkomst till denna sida)
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2010, 14:13Anledningen till att sidan spärras är att det finns varning om skadlig programvara på den sidan så GÅ INTE DIT!
Anledningen till att sidan spärras är att det finns varning om skadlig programvara på den sidan så GÅ INTE DIT!
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2010, 15:43Jag har kört 6x10km på en dag med två timmar mellan passen. Jag dog inte heller.
Jag har kört 6x10km på en dag med två timmar mellan passen. Jag dog inte heller.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:02Ni som körde 5*10 resp 6*10, antar att detta inte var på era dagar då ni jobbar. Det är skillnad på vila och vila mellan passen.
Sen är jag nyfiken på hur dagarna innan och dagarna efter såg ut i träning.
(inte menat som kritik)
Ni som körde 5*10 resp 6*10, antar att detta inte var på era dagar då ni jobbar. Det är skillnad på vila och vila mellan passen.
Sen är jag nyfiken på hur dagarna innan och dagarna efter såg ut i träning.
(inte menat som kritik)
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2010, 16:17Jag, systern och sambon körde på en ledig dag. Vi powerslappade i pauserna och åt sånt vi längtade efter, dvs fett, salt, cocacola och gröt. 3 dagar efter sprang vi samma mil igen och då var jag 24 sekunder från mitt pb på milen. Lite stel ibörjan, men de
Jag, systern och sambon körde på en ledig dag. Vi powerslappade i pauserna och åt sånt vi längtade efter, dvs fett, salt, cocacola och gröt. 3 dagar efter sprang vi samma mil igen och då var jag 24 sekunder från mitt pb på milen. Lite stel ibörjan, men de
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:33Om man går tillbaka till trådskaparens fråga så handlar den om man kan springa 3 x 5-10 km per dag i lugnt tempo med flera timmar emellan varje pass utan att dra på sig skador, och att göra det regelbundet flera dagar i veckan.
Då skulle jag svara JA, vil
Om man går tillbaka till trådskaparens fråga så handlar den om man kan springa 3 x 5-10 km per dag i lugnt tempo med flera timmar emellan varje pass utan att dra på sig skador, och att göra det regelbundet flera dagar i veckan.
Då skulle jag svara JA, vil
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:47Vad jag har läst mig till (i andra hand) så har man funnit att dubbelpass ger bevisat bättre effekt än enkelpass, medan trippelpass inte tillför något extra. Be mig inte backa upp detta med detaljer eller trovärdiga referenser, dock.
There was actually s
Vad jag har läst mig till (i andra hand) så har man funnit att dubbelpass ger bevisat bättre effekt än enkelpass, medan trippelpass inte tillför något extra. Be mig inte backa upp detta med detaljer eller trovärdiga referenser, dock.
There was actually s