Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:10Illbatting - brandgul (t+) Det var inte igår man hörde det. Jäkligt skön färg, lite som skär och gredelin. Nästan utrotningshotat begrepp.
Illbatting - brandgul (t+) Det var inte igår man hörde det. Jäkligt skön färg, lite som skär och gredelin. Nästan utrotningshotat begrepp.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 13:13Utrotningshotad brandgul flakmoppe.
BILD:http://www.brandgult.se/galleri/bild12.jpg
Utrotningshotad brandgul flakmoppe.
BILD:http://www.brandgult.se/galleri/bild12.jpg
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 20:59KASTA INGA PRISER.....ge bort dom till andra som kanske kan ha användning för dom...ungar kan säkert göra skitakul saker av trosskydd å ett par salladsbestick kan vara vapen i en fight från Ringen...å sådana har jag nog skänkt bort ett halvdussin. Ta emot
KASTA INGA PRISER.....ge bort dom till andra som kanske kan ha användning för dom...ungar kan säkert göra skitakul saker av trosskydd å ett par salladsbestick kan vara vapen i en fight från Ringen...å sådana har jag nog skänkt bort ett halvdussin. Ta emot
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 20:56@Kjell. Jag måste vara lite trött. För någon sekund läste jag ditt inlägg som att du föreslog att man skulle ge bort trosskydd i konfirmationspresent.. :-/. Fast det är klart, varför inte..? 🙂
@Kjell. Jag måste vara lite trött. För någon sekund läste jag ditt inlägg som att du föreslog att man skulle ge bort trosskydd i konfirmationspresent.. :-/. Fast det är klart, varför inte..? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 20:26Haha Jocke...ja ja brukar blanda svenskan med engelskan å ett antal andra språk så det blir nästan alltid otydligt...men konfirmerad det är jag i Norrtälje finfina gamla kyrka...typ 1962...!?
Haha Jocke...ja ja brukar blanda svenskan med engelskan å ett antal andra språk så det blir nästan alltid otydligt...men konfirmerad det är jag i Norrtälje finfina gamla kyrka...typ 1962...!?
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 12:31Runners World envisas med stela onaturliga förstasides studiobilder..
Varför inte ta en RIKTIG bild från vad som helst 🙂
BILD:www.runnersworld.se/obj/docpart/e/ea7240c36612f7fe24858cd1f434581e.jpg
Runners World envisas med stela onaturliga förstasides studiobilder..
Varför inte ta en RIKTIG bild från vad som helst 🙂
BILD:www.runnersworld.se/obj/docpart/e/ea7240c36612f7fe24858cd1f434581e.jpg
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 14:08Det var också min tanke. Jag tyckte faktiskt även att det var lite småroligt med den uppenbara heelstriken på första löparen på bilden från Caballo Blanco Memorial Run, med tanke på the teachings av just Caballo Blanco.
Det var också min tanke. Jag tyckte faktiskt även att det var lite småroligt med den uppenbara heelstriken på första löparen på bilden från Caballo Blanco Memorial Run, med tanke på the teachings av just Caballo Blanco.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 14:37Extra kul att RW:s bild åtföljs av texten "Born to run".
Extra kul att RW:s bild åtföljs av texten "Born to run".
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 15:02"kom i form" - "träna mindre" ...en välkänt koncept..
"kom i form" - "träna mindre" ...en välkänt koncept..
Quote from Elias Engqvist on 6 November 2012, 15:23Niklas vilken bild tänker du på?
Niklas vilken bild tänker du på?