Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:17Perspektivet i den första bilden gör nog att benen ser mer sträckta ut än de är.
Perspektivet i den första bilden gör nog att benen ser mer sträckta ut än de är.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:55Möjligt, Pontus.
Men om man tittar på Christers bild från CBM-loppet så ser man tydligt att ledaren i loppet (nr 1459) io princip har sträckt framben när han landar, medan löpare nr 77 har sträckt bakben då han befinner sig i själva frånskjutet.Så jag s
Möjligt, Pontus.
Men om man tittar på Christers bild från CBM-loppet så ser man tydligt att ledaren i loppet (nr 1459) io princip har sträckt framben när han landar, medan löpare nr 77 har sträckt bakben då han befinner sig i själva frånskjutet.
Så jag s
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 18:49Det heter "fröken brandgul". Skärpning Jocko!
Det heter "fröken brandgul". Skärpning Jocko!
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 19:35Fröken Brandgul har just läst en artikel om framfotalöpning.
(Missade dock sektionen om overstride...)
Fröken Brandgul har just läst en artikel om framfotalöpning.
(Missade dock sektionen om overstride...)
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 20:14🙂 Jag tänkte också på att hon är en levande illustration av "jag har lagt om mitt löpsteg till framfotslöpning".
🙂 Jag tänkte också på att hon är en levande illustration av "jag har lagt om mitt löpsteg till framfotslöpning".
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 22:10Pratade just med brorsan som sprang Topploppet. Helt underbart! Efter loppet fick alla en påse med eyeliner, trosskydd mm. Hur tänkte de nu.... 🙂
Pratade just med brorsan som sprang Topploppet. Helt underbart! Efter loppet fick alla en påse med eyeliner, trosskydd mm. Hur tänkte de nu.... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 00:28Tja ungefär som de tänker när man får oanvändbara överarmsväskor (går inte att dra åt så att de sitter still på överarmen) eller det bara finns storlek herr-L & herr-XL (herr dito alltså) av tröjorna som delas ut ...
Han får väl ge det till ngn behövande
Tja ungefär som de tänker när man får oanvändbara överarmsväskor (går inte att dra åt så att de sitter still på överarmen) eller det bara finns storlek herr-L & herr-XL (herr dito alltså) av tröjorna som delas ut ...
Han får väl ge det till ngn behövande
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:15Ska man se ut som på bilderna (stylad) behöver kanske alla eye-liner... mera osäkert med trosskydd dock... (kalsongfyllning?) 😉
Ska man se ut som på bilderna (stylad) behöver kanske alla eye-liner... mera osäkert med trosskydd dock... (kalsongfyllning?) 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:56Lite upp till sponsorerna vad de vill göra reklam för, om de tycker detta är värt att lägga pengar på. Det kanske inte nödvändigtvis måste passa alla. Når man tillräckligt många kan det vara väl värt. Lite som hundmatsreklamen man hade efter ett lopp sist
Lite upp till sponsorerna vad de vill göra reklam för, om de tycker detta är värt att lägga pengar på. Det kanske inte nödvändigtvis måste passa alla. Når man tillräckligt många kan det vara väl värt. Lite som hundmatsreklamen man hade efter ett lopp sist
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 11:10Fredrik
😀
Fredrik
😀