Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÅrets Motionslopp 2008
You need to log in to create posts and topics.

går ju bra att rösta på dom andra prisen utan Ck.se så kan inte förstå att Ck.se tillför nåt i fråga om Årets Motionslopp annat än till Ck.se...

jag har aldrig förstått de där med ck.se bara en masa bloggar? Nej de är mycket trevligare på funbeat

Hej Kalle.

Nu vet jag inte när du var inne på "CK.SE" och tittade där sist.
Men visst finns det lite mer än bloggar. T.ex. Köp & sälg. Och sen finns det lite av varje grupper tex dom som ska köra SUB 10på VR, har en egen grupp. Träningskalender mm mm .

Heder åt Fredrik J som jag tycker gjort ett jättejobb att skapa något bra för oss motionärer som inte tävlar och inte träffas ute på tävlingar runt om i landet.
Cykelklubben punkt se hoppas jag är här för att stanna, att få människor att börja cykla och

Beror inte flytten för det priset till ck.se på att man behöver ett sätt att ha koll på att man bara kan rösta en gång, fast på flera lopp? Så uppfattade jag det...

Va ett tag sen sist men jag nöjer mig med funbeat.

Jag kör båda med glädje. Olika ton och syfte med dom.

Hej Kalle.

Ja då kanske du ska ta en titt där. För det har hänt lite under den korta tid som jag har varit medlem, från i somras.

Vänligen

P.

jag saknar inget, så ingen anledning att vara där. Men visst ibland klickar jag in och kollar någon av alla bloggar. Men snart kostar de säkert pengar för att komma åt sin användare. Ni som är betalande medlemmar, vad får ni för slantarna? Kan ni skriva l

Hej Kalle.

"Ni som är betalande medlemmar, vad får ni för slantarna? Kan ni skriva lite roligare bloggar?"

Det kan jag inte svara på då jag är en "snikmedlem" dvs icke betalande.

Vänligen

P.