Quote from j sollerman on 10 October 2008, 21:34De är nog inte många procent som är fullt betalande medlemmar. Inte många alls skulle jag tro,
De är nog inte många procent som är fullt betalande medlemmar. Inte många alls skulle jag tro,
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 21:36Undrar vem som betalar Fredrik Jansson och Björn Stenbergs löner?
Undrar vem som betalar Fredrik Jansson och Björn Stenbergs löner?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 21:46Hej Kalle.
Tror det gör man i kyrkor mm mm.
Som ett exempel kan vi ta Dalarna med ca 200 st medlemmar.
Av dessa är det en st "Eld" medlem och 45 guld och ett antal silver och brons.
Men du efterfrågade som jag förstod det Guld medlemmarna och dessa ut
Hej Kalle.
Tror det gör man i kyrkor mm mm.
Som ett exempel kan vi ta Dalarna med ca 200 st medlemmar.
Av dessa är det en st "Eld" medlem och 45 guld och ett antal silver och brons.
Men du efterfrågade som jag förstod det Guld medlemmarna och dessa ut
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 21:52Bronsmedlemskap har alla med licens och antalet licenser är väl ett par tusen.
cykeklubben.se får kanske betalt för att de blir medlemmar?
45 licenser finns det väl i Dalarna?
Bronsmedlemskap har alla med licens och antalet licenser är väl ett par tusen.
cykeklubben.se får kanske betalt för att de blir medlemmar?
45 licenser finns det väl i Dalarna?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 21:57Hej på er.
Ja men då är det lite märkligt att det är så fasligt få som bara är brons medlemmar ca 15 st i Dalarna. 7st i Örebro och 1 st på Gottland.
Vänligen
P.
Hej på er.
Ja men då är det lite märkligt att det är så fasligt få som bara är brons medlemmar ca 15 st i Dalarna. 7st i Örebro och 1 st på Gottland.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:03Det är inte alla med licens som är på cykeklubben.se.
Det är kanske inte så underligt att Dalarna har många betalande medlemmer eftersom Stenberg bor i Dalarna.
Det är inte alla med licens som är på cykeklubben.se.
Det är kanske inte så underligt att Dalarna har många betalande medlemmer eftersom Stenberg bor i Dalarna.
Quote from ellen olsson on 10 October 2008, 22:03I Dalarna har väl kanske BS bjuppat på subventionerade guldmedlemskap?
I Dalarna har väl kanske BS bjuppat på subventionerade guldmedlemskap?
Quote from Mats Andersson on 10 October 2008, 22:07Kanske har Björn och Fredrik blivit kidnappade av aliens...? Många "kanske" i den här diskussionen...
Kanske har Björn och Fredrik blivit kidnappade av aliens...? Många "kanske" i den här diskussionen...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:09Hej Fredrik.
Du får väl göra som jag brukar göra. Jag frågar den som vet. Jag går sällan till röven och frågar. Jag går direkt till huvudet. Det brukar bli bäst så.
Och i detta fall bör man nog fråga BS om han har bjuppat eller ej, eller vad tror ni om d
Hej Fredrik.
Du får väl göra som jag brukar göra. Jag frågar den som vet. Jag går sällan till röven och frågar. Jag går direkt till huvudet. Det brukar bli bäst så.
Och i detta fall bör man nog fråga BS om han har bjuppat eller ej, eller vad tror ni om d
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:13Det är inte omöjligt, kanske....
Det är inte omöjligt, kanske....