Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:16På cykelklubben.se så håller man sig till ämnet i diskussionerna 🙂
Vad gäller den ursprungliga frågan. Jag tror inte någon behöver vara orolig för svarta eller dunkla motiv bakom att "röstningen" sker på ck.se. I de andra klasserna *nominerar* man pers
På cykelklubben.se så håller man sig till ämnet i diskussionerna 🙂
Vad gäller den ursprungliga frågan. Jag tror inte någon behöver vara orolig för svarta eller dunkla motiv bakom att "röstningen" sker på ck.se. I de andra klasserna *nominerar* man pers
Quote from j sollerman on 11 October 2008, 01:30Dalarna kanske är överrepresenterade? Jag kollade västra götaland. 6% va guldmedlemmar. Jag hade också tankar om att betala pengar när jag gick med. Men jag visste inte riktigt om de va värt de? Köper man rabatter när man blir guldmedlem eller hur funkar
Dalarna kanske är överrepresenterade? Jag kollade västra götaland. 6% va guldmedlemmar. Jag hade också tankar om att betala pengar när jag gick med. Men jag visste inte riktigt om de va värt de? Köper man rabatter när man blir guldmedlem eller hur funkar
Quote from Lena O on 11 October 2008, 08:20Bra åsikter Kalle.
http://www.scf.se/files/%7BB5A143E4-6917-4A43-B86C-9C1ABA0A9A7B%7D.pdf
Jönköping är inte så långt från dig
Bra åsikter Kalle.
http://www.scf.se/files/%7BB5A143E4-6917-4A43-B86C-9C1ABA0A9A7B%7D.pdf
Jönköping är inte så långt från dig
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 08:45Det blev en succe i Östersund.
Det blev en succe i Östersund.
Quote from j sollerman on 11 October 2008, 10:26Jag är inte föreningsrepresentant, de finns andra i klubben som är mycket aktiva. Men jag får framföra mina åsikter till dom istället.
Jag är inte föreningsrepresentant, de finns andra i klubben som är mycket aktiva. Men jag får framföra mina åsikter till dom istället.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 11:35varför känner SCF att dom behöver hämta vägledning av bara CK.se...
varför känner SCF att dom behöver hämta vägledning av bara CK.se...
Quote from Mats Andersson on 11 October 2008, 11:48Vad pratar du om Leif...?
Har du kollat på hur omröstningen om årets motionslopp går till? Man skriver alltså in alla lop man varit med i och sätter ett betyg på vart och ett. Skall vi tro att nyordningen kan bero på att i princip alla såna omröstningar b
Vad pratar du om Leif...?
Har du kollat på hur omröstningen om årets motionslopp går till? Man skriver alltså in alla lop man varit med i och sätter ett betyg på vart och ett. Skall vi tro att nyordningen kan bero på att i princip alla såna omröstningar b
Quote from ellen olsson on 11 October 2008, 11:50Det är en intressant frågeställning som knappast kommer att få något vettigt svar i detta forum men man kan ju spekulera i att det kan ha en del att göra med BS alla stolar...
Det är en intressant frågeställning som knappast kommer att få något vettigt svar i detta forum men man kan ju spekulera i att det kan ha en del att göra med BS alla stolar...
Quote from Mats Andersson on 11 October 2008, 11:51Eller att omröstningen alltid ballat ur de tidigare åren...
Eller att omröstningen alltid ballat ur de tidigare åren...
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:12ok om Ck.se sitter inne med enda nyckeln till rättvisa omröstningar i Cykelsverige så tycker jag att medlemmarna i Ck.se självklart i rättvisans namn ska sköta alla priser 🙂
ok om Ck.se sitter inne med enda nyckeln till rättvisa omröstningar i Cykelsverige så tycker jag att medlemmarna i Ck.se självklart i rättvisans namn ska sköta alla priser 🙂