Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÅrets Motionslopp 2008
You need to log in to create posts and topics.

På cykelklubben.se så håller man sig till ämnet i diskussionerna 🙂

Vad gäller den ursprungliga frågan. Jag tror inte någon behöver vara orolig för svarta eller dunkla motiv bakom att "röstningen" sker på ck.se. I de andra klasserna *nominerar* man pers

Dalarna kanske är överrepresenterade? Jag kollade västra götaland. 6% va guldmedlemmar. Jag hade också tankar om att betala pengar när jag gick med. Men jag visste inte riktigt om de va värt de? Köper man rabatter när man blir guldmedlem eller hur funkar

Bra åsikter Kalle.
http://www.scf.se/files/%7BB5A143E4-6917-4A43-B86C-9C1ABA0A9A7B%7D.pdf
Jönköping är inte så långt från dig

Det blev en succe i Östersund.

Jag är inte föreningsrepresentant, de finns andra i klubben som är mycket aktiva. Men jag får framföra mina åsikter till dom istället.

varför känner SCF att dom behöver hämta vägledning av bara CK.se...

Vad pratar du om Leif...?
Har du kollat på hur omröstningen om årets motionslopp går till? Man skriver alltså in alla lop man varit med i och sätter ett betyg på vart och ett. Skall vi tro att nyordningen kan bero på att i princip alla såna omröstningar b

Det är en intressant frågeställning som knappast kommer att få något vettigt svar i detta forum men man kan ju spekulera i att det kan ha en del att göra med BS alla stolar...

Eller att omröstningen alltid ballat ur de tidigare åren...

ok om Ck.se sitter inne med enda nyckeln till rättvisa omröstningar i Cykelsverige så tycker jag att medlemmarna i Ck.se självklart i rättvisans namn ska sköta alla priser 🙂