Quote from Mats Andersson on 12 October 2008, 16:45Vem gör lösningen? Eller är det den vanliga "nån annan" som skall ta fram den?
Vem gör lösningen? Eller är det den vanliga "nån annan" som skall ta fram den?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 17:19Christer - Var det inte tanken att belöningen, för mödan med att skapa "lösningen", var att få så många cyklister som möjligt reggade på CK.se?
Eller vad tror du?
Så tror jag iaf! De är väl finurliga de som driver CK.se? Men jag tycker det osar lite med t
Christer - Var det inte tanken att belöningen, för mödan med att skapa "lösningen", var att få så många cyklister som möjligt reggade på CK.se?
Eller vad tror du?
Så tror jag iaf! De är väl finurliga de som driver CK.se? Men jag tycker det osar lite med t
Quote from Mats Andersson on 12 October 2008, 17:35Ja vette tusan. Men blir lite trött på gnällandet bland cyklister 😉
Ut å cykla me er era slynglar! 😉
Ja vette tusan. Men blir lite trött på gnällandet bland cyklister 😉
Ut å cykla me er era slynglar! 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 00:01Nu har man i alla fall ändrat och nu kan man betygsätta valfritt lopp och skicka ett mail till Garry på SCF Motion. Ingen höjdarlösning precis, man får väl hoppas att dassa hanteras likvärdigt med övriga.
Nej Gary, jag tänker inte uppmana deltagarna att
Nu har man i alla fall ändrat och nu kan man betygsätta valfritt lopp och skicka ett mail till Garry på SCF Motion. Ingen höjdarlösning precis, man får väl hoppas att dassa hanteras likvärdigt med övriga.
Nej Gary, jag tänker inte uppmana deltagarna att
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 12:34Gary:
Det var ju hyggligt att du inte skulle ogilla att blir "tvingad" att bli medlem i Lygnens Venner (t+) De flesta är nog inte lika frikostiga med vad som borde vara ett fritt val: vilka organisationer du ska vara medlem i.Men det är så enkelt - för
Gary:
Det var ju hyggligt att du inte skulle ogilla att blir "tvingad" att bli medlem i Lygnens Venner (t+) De flesta är nog inte lika frikostiga med vad som borde vara ett fritt val: vilka organisationer du ska vara medlem i.
Men det är så enkelt - för
Quote from Lena O on 14 October 2008, 13:21Thomas:
Jag är helt på din sida i denna fråga. och visst ang. petitesser, många bäckar små.Att vara medlem i Lygnensvenners webb community gör inte mig något. Men varför tvinga mig till att vara medlem bara för att delta i omröstningen?? 😉
Varför inte
Thomas:
Jag är helt på din sida i denna fråga. och visst ang. petitesser, många bäckar små.
Att vara medlem i Lygnensvenners webb community gör inte mig något. Men varför tvinga mig till att vara medlem bara för att delta i omröstningen?? 😉
Varför inte
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 20:52Förstår att jag måste ge lite klarhet i detta.
Årets motionslopp stiftades 2005 av SCD. (Svenska Cykeldagarna).
Man hade en jury som bestämde vilket lopp fick priset. 2006 och 2007 har jag ingått i jury och vi bestämde vilket lopp blev årets motionslopp
Förstår att jag måste ge lite klarhet i detta.
Årets motionslopp stiftades 2005 av SCD. (Svenska Cykeldagarna).
Man hade en jury som bestämde vilket lopp fick priset. 2006 och 2007 har jag ingått i jury och vi bestämde vilket lopp blev årets motionslopp
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:07100 000*300=30 000 000 =>2 000 000
Idag är det max 1000 som är guldmedlemmar och då tar det minst bara 100 år innan det blir 2 000 000 i spons.
Ja, det verkar vara en bra affär.
100 000*300=30 000 000 =>2 000 000
Idag är det max 1000 som är guldmedlemmar och då tar det minst bara 100 år innan det blir 2 000 000 i spons.
Ja, det verkar vara en bra affär.
Quote from Emma Sjöberg on 29 October 2008, 21:07Menar du att jag har röstat på något genom att ge betyg? Jag trodde det var vad JAG tyckte om loppet... och att det sen visade sig att jag cyklat så många så jag kan delta i Cykel 42...
Jag måste kolla igen..
Menar du att jag har röstat på något genom att ge betyg? Jag trodde det var vad JAG tyckte om loppet... och att det sen visade sig att jag cyklat så många så jag kan delta i Cykel 42...
Jag måste kolla igen..
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:30> Alla distrikt och föreningar borde ansluta sig till detta och hjälpas åt.
David P - Ja, man kan konstatera att många föreningar och distrikt inte hjälper till och att det tar många år att nå 100 000 medlemmar.
Men 100 000 är det ultimalt mål, på väge
> Alla distrikt och föreningar borde ansluta sig till detta och hjälpas åt.
David P - Ja, man kan konstatera att många föreningar och distrikt inte hjälper till och att det tar många år att nå 100 000 medlemmar.
Men 100 000 är det ultimalt mål, på väge