Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 08:51Men jag fattar iaf inte..
Varför är det sånt tjaffs jämt inom SCF?
Varför avgår folk till höger och vänster?
Varför håller man på och bråkar jämt och ständigt?KAN det vara så att DETTA påverkar föreningar så de inte vill engagera sig utan man sköte
Men jag fattar iaf inte..
Varför är det sånt tjaffs jämt inom SCF?
Varför avgår folk till höger och vänster?
Varför håller man på och bråkar jämt och ständigt?
KAN det vara så att DETTA påverkar föreningar så de inte vill engagera sig utan man sköte
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 08:54Det var föreningsträffar förra året och det blev inte så mycket av det.
Det var föreningsträffar förra året och det blev inte så mycket av det.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 08:57David - Kan du skriva vad du menar med din kodspråk, vad menar du?
Gary - Du kan ha rätt men jag väljer att försöker först. Men vilken bra idé du har!
David och Fredrik och Leif och andra som inte tycker om det sätt som vi väljer årets motionslopp i år.
David - Kan du skriva vad du menar med din kodspråk, vad menar du?
Gary - Du kan ha rätt men jag väljer att försöker först. Men vilken bra idé du har!
David och Fredrik och Leif och andra som inte tycker om det sätt som vi väljer årets motionslopp i år.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 09:03Kan du specificera vilka av alla förslag som lämnades på förra årets föreningsträffar som ni har genomfört eller har upprättat en tidsplan för?
SCF har en hemsida och SCF har en. De har inte varit gratis att ta fram.
Då ska de användas i verksamheten och
Kan du specificera vilka av alla förslag som lämnades på förra årets föreningsträffar som ni har genomfört eller har upprättat en tidsplan för?
SCF har en hemsida och SCF har en. De har inte varit gratis att ta fram.
Då ska de användas i verksamheten och
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 09:46Det kom fram vid tinget ifjol att man vill ha en diskussionsforum på scf.se. Man lade upp en sådan och fick 33 inlägg under några veckor, sedan dess ingeting!
Jag missade föreningsträffarna ifjol som var av art "föreberedda för tinget". Jag hade redan bo
Det kom fram vid tinget ifjol att man vill ha en diskussionsforum på scf.se. Man lade upp en sådan och fick 33 inlägg under några veckor, sedan dess ingeting!
Jag missade föreningsträffarna ifjol som var av art "föreberedda för tinget". Jag hade redan bo
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 09:48Hej Gary (Jones),
"Ni kan rösta MVG, VG, G eller blank som ger 3,2,1 eller 0 poäng. Vi behövde en kontroll av detta och väljer 2008 piggelino.se och cykelklubben.se På Piggelino kan vi nå aktiva personer som inte cyklar idag som kan bli cyklister."
1. H
Hej Gary (Jones),
"Ni kan rösta MVG, VG, G eller blank som ger 3,2,1 eller 0 poäng. Vi behövde en kontroll av detta och väljer 2008 piggelino.se och cykelklubben.se På Piggelino kan vi nå aktiva personer som inte cyklar idag som kan bli cyklister."
1. H
Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 10:01Linus, viss information från SCF kommer till en postlåda som varje förening har föreningsnamn@scf.se, men där trillar det in allt och lite till, startlistor, PM, resultat, reklam, styrelseprotokoll, kallellser osv.
I vårt fall så vet jag att man försöke
Linus, viss information från SCF kommer till en postlåda som varje förening har föreningsnamn@scf.se, men där trillar det in allt och lite till, startlistor, PM, resultat, reklam, styrelseprotokoll, kallellser osv.
I vårt fall så vet jag att man försöke
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:07Hmm, ett nytt inlägg innan mitt kom iväg som delvis svarar på några av frågorna.
Stämmer det alltså att anledningen till att ni valde att omröstningen av årets motionslopp sker genom cykelklubben.se är att ni hellre ville satsa på ett existerande koncept
Hmm, ett nytt inlägg innan mitt kom iväg som delvis svarar på några av frågorna.
Stämmer det alltså att anledningen till att ni valde att omröstningen av årets motionslopp sker genom cykelklubben.se är att ni hellre ville satsa på ett existerande koncept
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:08Du svarade inte på frågan om vad som genomförts eller upprättat tidsplan för.
Du svarade inte på frågan om varför SCF inte har resultatlistor, pm och dyl. på sin hemsida.
Du tycker att det är lämpligt att styrelsemedlemmar i SCF:s styrelse har egna bolag
Du svarade inte på frågan om vad som genomförts eller upprättat tidsplan för.
Du svarade inte på frågan om varför SCF inte har resultatlistor, pm och dyl. på sin hemsida.
Du tycker att det är lämpligt att styrelsemedlemmar i SCF:s styrelse har egna bolag
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:12Silva - det var det jag misstänkte, det brukar vara så. Det sållas och information kommer inte alltid hela vägen. Det är i detta fallet upp till varje förening att se till att informationen kommer till medlemmarna och det är synd. Förr på tiden fanns det
Silva - det var det jag misstänkte, det brukar vara så. Det sållas och information kommer inte alltid hela vägen. Det är i detta fallet upp till varje förening att se till att informationen kommer till medlemmarna och det är synd. Förr på tiden fanns det